Pokud jsi přehodil polaritu cívek(nesmíš otáčet cívky) na statoru ,že kabel kostry jsi dal na 67 a puvodní kabel z 67 jsi dal na kostru ,tak ted jen stačí to dynamo složit a vyzkoušet jestli se dobře točí jako motor.
To se dělá tak ,že spojíš kontakty 51 a 67 a na ně připojíš +pol a na obal připojíš kostru -pol.
Mělo by se ti to roztočit ve směru otáček tak jak se točí motor na motorce a to je při pohledu zezadu na uhlíky otáčení doleva.
Ted tě ještě čeka přebuzení dynama .
Připojíš na kontakt buzení č.67(R) +pol z baterky a na kontakt č.51(Ш) který jde na uhlík -pol z baterky podržíš to na něm 3Xpo 3 sekundách a tím se to dynamo celé přebudí na správnou polaritu a ve výsledku máme mínus pol na kostře
Je vhodné ne li nutné při každém rozebíraní dynama,když motorka dlouho stoji i jako prevence ho znovu zase namagnetovat a to plati vlastně na všechny dynama včetně ruských G11 a G414
Udělal jsem jedno rychlo video
jak to vše amatérsky udělat ,tak se koukni
https://www.youtube.com/watch?v=U3M1_2M ... e=youtu.be
Pokud jsi přehodil polaritu cívek(nesmíš otáčet cívky) na statoru ,že kabel kostry jsi dal na 67 a puvodní kabel z 67 jsi dal na kostru ,tak ted jen stačí to dynamo složit a vyzkoušet jestli se dobře točí jako motor.
To se dělá tak ,že spojíš kontakty 51 a 67 a na ně připojíš +pol a na obal připojíš kostru -pol.
Mělo by se ti to roztočit ve směru otáček tak jak se točí motor na motorce a to je při pohledu zezadu na uhlíky otáčení doleva.
Ted tě ještě čeka přebuzení dynama .
Připojíš na kontakt buzení č.67(R) +pol z baterky a na kontakt č.51(Ш) který jde na uhlík -pol z baterky podržíš to na něm 3Xpo 3 sekundách a tím se to dynamo celé přebudí na správnou polaritu a ve výsledku máme mínus pol na kostře
Je vhodné ne li nutné při každém rozebíraní dynama,když motorka dlouho stoji i jako prevence ho znovu zase namagnetovat a to plati vlastně na všechny dynama včetně ruských G11 a G414
Udělal jsem jedno rychlo video :lol: :D :mrgreen: jak to vše amatérsky udělat ,tak se koukni [url]https://www.youtube.com/watch?v=U3M1_2MIkNc&feature=youtu.be[/url]