od Knoxville » 15 dub 2017, 23:38
Ahoj, na jiném českém webu jsem diskuzi k těmto karburátorům nenašel, tak to zkusím tady. Použil jsem tyto karburátory na BMW R50. Odstranil jsem ty omezovací trny ve víčkách šoupátek, kontramatky seřizovacích prvků jsem nahradil pružinami, těsnění vyměnil za fíbrové.
Pak jsem nastavil bohatost na 1/2ot, jehly úplně nahoru a volnoběh cca 1,5ot ze zavřené polohy. Na lankách asi 2mm vůle. Motorka šla nastartovat v podstatě ihned a volnoběh byl na obou válcích v pořádku. Při jakkoliv citlivém přidání plynu ale oba válce okamžitě chcípaly. Když jsem mírně přeplavil oba karburátory za chodu motoru, reakce na přidání se zlepšila. Udělal jsem si tedy na jehlách plováků drážky tak, abych tak zvedl hladinu. Postupně jsem tak plováky posunul asi o 12mm vzhůru - výš už to ani nejde, pak už se dřív opře plovák o mosazné sedlo, než jehla zavře přítok paliva. Na jehlách v šoupátcích jsem taky navrtal jednu o stupeň bohatší polohu. Motor má ale pořád mimo volnoběhu chudou směs, na přidání plynu špatně reaguje a když se vytočí, velmi pomalu padají otáčky zpátky na volnoběh. Příruby falešný vzduch neberou, těsnění jsem dělal nové a zkoušel těsnost start sprejem.
Máte někdo podobné zkušenosti na OHV motorech vašich Dněprů a Uralů? Nechce se mi věřit, že na BMW by ty karburátory prostě nešly rozběhat, když na rusech každému fungují. Díky za každou radu, Martin.
Ahoj, na jiném českém webu jsem diskuzi k těmto karburátorům nenašel, tak to zkusím tady. Použil jsem tyto karburátory na BMW R50. Odstranil jsem ty omezovací trny ve víčkách šoupátek, kontramatky seřizovacích prvků jsem nahradil pružinami, těsnění vyměnil za fíbrové.
Pak jsem nastavil bohatost na 1/2ot, jehly úplně nahoru a volnoběh cca 1,5ot ze zavřené polohy. Na lankách asi 2mm vůle. Motorka šla nastartovat v podstatě ihned a volnoběh byl na obou válcích v pořádku. Při jakkoliv citlivém přidání plynu ale oba válce okamžitě chcípaly. Když jsem mírně přeplavil oba karburátory za chodu motoru, reakce na přidání se zlepšila. Udělal jsem si tedy na jehlách plováků drážky tak, abych tak zvedl hladinu. Postupně jsem tak plováky posunul asi o 12mm vzhůru - výš už to ani nejde, pak už se dřív opře plovák o mosazné sedlo, než jehla zavře přítok paliva. Na jehlách v šoupátcích jsem taky navrtal jednu o stupeň bohatší polohu. Motor má ale pořád mimo volnoběhu chudou směs, na přidání plynu špatně reaguje a když se vytočí, velmi pomalu padají otáčky zpátky na volnoběh. Příruby falešný vzduch neberou, těsnění jsem dělal nové a zkoušel těsnost start sprejem.
Máte někdo podobné zkušenosti na OHV motorech vašich Dněprů a Uralů? Nechce se mi věřit, že na BMW by ty karburátory prostě nešly rozběhat, když na rusech každému fungují. Díky za každou radu, Martin.