Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

od panther » 27 led 2020, 18:25

tak problem vyresen. zadna vyroba noveho krouzku nebo pracne shaneni,,, pasuje tam zavitem vicko karburatoru jawa 250/350/175.pouze soustruznik odpichne stred na prumer vicka karb K37.oprava za 50 korun. prisel na to a hned mi volal Pan Mechanik Fanda Burval.Frantisku uctive dekuji, usetril jsi mi spoustu penez za novy karbec a furu starosti.dekuji, Panther

help help,, hilfee, pomooooc

od panther » 27 led 2020, 14:55

pomoooc ,, rozsypal se mi krouzek co drzi vicko,,, nema nekdo v krabici jeden zbytecny??? nebo to fakt mam prilepit plastelinou, jak mi radil mudr Fapeko??? hihi.............mrknete do krabic s bincem.... uctive dekuji

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

od OK4AM » 11 pro 2019, 16:24

Paradni tema, ja jsem na K750 taky cerstve presel na PZ28 a elektronicky zapalovani, a je to opravdu znat, jen jsem to jeste nestihl radne project. Mam trosku diru nad volnobehem, ale jenom po prvnim nastartovani, pak uz se to chova zpusobile, jehly mam nadoraz nahore. Nevite nekdo jakej je zavit na trysce u PZ28? Bud tam bude M5 nebo M4, nevite to nekdo z hlavy? Ja protah trysky vrtakem na necelej mm, ale radsi bych koupil nejaky presny (zkusim 0.96mm) K motorce se ale dostanu az o vikendu a netroufnu si odhadnout kterej zavit to byl ;) Diky

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

od fapeko » 12 úno 2019, 18:48

Udělal jsem poučné video jak nastavit ty Činské karburátory
https://www.youtube.com/watch?v=tShij1qT-FI

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

od jarda_na » 22 kvě 2018, 10:32

pete píše:Pokud se přeplavují tak jednak zkontroluj plováky, jestli nejsou děravé a pak zkontroluj ve víčku karbece ten mosazný čurapajzl, na kterém je nasazená benzínová hadička. Může se stát, že je vysunutá moc směrem na horu a potom už plováková jehla tento přívod neuzavře a benzín stále teče do komory. Na jednom karbeci jsem to už musel upravit (stačí lehce poklepat a on zaleze). Bohužel současné čínské karbece již nemají tu kvalitu jako první série, kde ten čurapjzl byl daleko kvalitně zasazený a nedocházelo k jeho posunu. Na jedné motorce mám ty první a na druhé už současné klony a tam to již není tak kvalitně zalisované.
Nebo mrkni na stránky k fapekovi, tam to má i s fotem.
Ahoj, mé poznatky: Opravdu první serie PZ měli ten mosazný přívod navroubkovaný a zalepený!
Dají se koupit i pérácké mosazné plováky, ale drážka se musí udělat o 5 mm výš. Vyzkoušeno :)

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

od pete » 14 kvě 2018, 16:01

Pokud se přeplavují tak jednak zkontroluj plováky, jestli nejsou děravé a pak zkontroluj ve víčku karbece ten mosazný čurapajzl, na kterém je nasazená benzínová hadička. Může se stát, že je vysunutá moc směrem na horu a potom už plováková jehla tento přívod neuzavře a benzín stále teče do komory. Na jednom karbeci jsem to už musel upravit (stačí lehce poklepat a on zaleze). Bohužel současné čínské karbece již nemají tu kvalitu jako první série, kde ten čurapjzl byl daleko kvalitně zasazený a nedocházelo k jeho posunu. Na jedné motorce mám ty první a na druhé už současné klony a tam to již není tak kvalitně zalisované.
Nebo mrkni na stránky k fapekovi, tam to má i s fotem.

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

od Martinmx » 13 kvě 2018, 12:15

Díky moc, zkusím se po nich podívat.
Karburatory jsou nový ale je možný ze jsou opravdu plovaky lehký a nebo netesni
ale ještě si říkám jestli se nemůže stát ze se jehla vychyluje vůči díře ?

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

od host » 13 kvě 2018, 07:10

Používám je již delší dobu - a nic. Přesto - kdosi kdesi psal, že v nich dodávané plastové plováky za moc nestojí a přestávají vinou netěsnosti plavat (a tím začnou přeplavovat karburátor).
Mně se nic podobného nestalo, přesto jsem je vloni raději preventivně nahradil kovovými. Jsou k dostání v např. v několika polských "sklepech".

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

od Martinmx » 12 kvě 2018, 21:44

Zdravím, chtěl jsem se zeptat neměl někdo někdy problém s přeplavováním karburátorů PZ 28 ??

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

od Alda » 18 dub 2017, 14:30

To je divný, na Káčku choděj jak švýcarský hodinky a spotřeba mi klesla z 10 litrů na 6,5.

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

od Knoxville » 17 dub 2017, 11:10

Místo nádrže provizorně používám zavěšenou velkou injekční stříkačku (150ml) bez pístku a hadičky s T propojkou, bez filtru, takže v přívodu paliva to nebude.
Laboroval jsem naposledy s tím šroubem - ventilem, který je zašroubovaný na vstupní straně karbu, někde mezi difuzorem a plovákovou komorou. Nechápu co tam přesně dělá, vzduch volnoběhu prochází normálně na spodní straně difuzoru, tak jako na každém jiném karburátoru.

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

od bobanbob » 16 dub 2017, 15:26

taky to chce zkontrolovat jestli jde do karbeců dost benzínu hadičky filtr a kohout . mě to dost potrápilo podobným způsobem.

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

od fapeko » 16 dub 2017, 09:23

Ahoj, pohni předstihem zapalování mělo by se to zlepšit.
Filtrační vložku vzduchu zaslep z 50% papírovou páskou
Znovu překontroluj vše dle mého návodu http://dneprmoto.cz/unnamed/jak-na-to
Taky je možné že máš problém úplně někde jinde ..........

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

od Knoxville » 15 dub 2017, 23:38

Ahoj, na jiném českém webu jsem diskuzi k těmto karburátorům nenašel, tak to zkusím tady. Použil jsem tyto karburátory na BMW R50. Odstranil jsem ty omezovací trny ve víčkách šoupátek, kontramatky seřizovacích prvků jsem nahradil pružinami, těsnění vyměnil za fíbrové.
Pak jsem nastavil bohatost na 1/2ot, jehly úplně nahoru a volnoběh cca 1,5ot ze zavřené polohy. Na lankách asi 2mm vůle. Motorka šla nastartovat v podstatě ihned a volnoběh byl na obou válcích v pořádku. Při jakkoliv citlivém přidání plynu ale oba válce okamžitě chcípaly. Když jsem mírně přeplavil oba karburátory za chodu motoru, reakce na přidání se zlepšila. Udělal jsem si tedy na jehlách plováků drážky tak, abych tak zvedl hladinu. Postupně jsem tak plováky posunul asi o 12mm vzhůru - výš už to ani nejde, pak už se dřív opře plovák o mosazné sedlo, než jehla zavře přítok paliva. Na jehlách v šoupátcích jsem taky navrtal jednu o stupeň bohatší polohu. Motor má ale pořád mimo volnoběhu chudou směs, na přidání plynu špatně reaguje a když se vytočí, velmi pomalu padají otáčky zpátky na volnoběh. Příruby falešný vzduch neberou, těsnění jsem dělal nové a zkoušel těsnost start sprejem.
Máte někdo podobné zkušenosti na OHV motorech vašich Dněprů a Uralů? Nechce se mi věřit, že na BMW by ty karburátory prostě nešly rozběhat, když na rusech každému fungují. Díky za každou radu, Martin.

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

od bobanbob » 06 črc 2016, 18:01

jj dík za radu . už loni jsem mněl se svíčkama problém když sme byly s kámošema na 3 denní veterán rum párty zrovna když bylo těch 38 stupnů .to už byl dle mě na spodovího rusa extrém :D to už měl problém i s mazáním .
letos jen svíce :D

Nahoru