od radar535 » 10 lis 2019, 21:02
Zdarec bando,
jsem tu nový a neznalý zdejších poměrů.
Zakoupil jsem dněpra od Matěje z Pozděchova, nick... matbiker... Zatím se s motkou seznamuji, jak technicky tak jízdně.
První dojmy jsou skvělé, jak z mechaniky, tak z jízdních vlastností, vzpomínky na opravdové stroje typu ČZ 501,
JAWA 350, Jaweta, Babeta 210, Manet Korádo, ,,,,,,,,,,,,,,,a jiné stroječky
DNĚPR JE JINNÝ, úžasný kus železa,
zatím jsem jen doplnil maznice a promazal, poopravil sajdu, překontroloval brzdy, vyměnil motorový olej, dolil baterii,
zkušební jízda,,, mno, cca°,, jsem uchvácen,,,jízda ve dvou (řidič a batoh v sajdě) dobré, solo (řidič) no to je maskr
v dobrém slova smyslu, nejeto 159km.
Rád bych se s Vámi zde podělil o mé zkušenosti s dněprem.
Pokud by někdo chtěl, disponuji frézou, bruskou na kulato, magnetickou bruskou, soustruhem ,
svařuji elektrodou a COčkem .
Předem děkuji za rady udělené Vámi
Zdarec mazec radar535
Seznámení pokračuje:
očištěna sajda (podlaha) od rzi, základovka, vrchní nátěr , a nátěr na spodky vozidel.
výměna olejových náplní,
jiné výfuky ( origo dněpr) původní zrenovovány,
jiné žárovky , ledky, mimo hlavní žárovky ,
dodány chybějící maznice a vše promazáno dle mazacího plánu
kontrola dynama, (dobíjení) promazání ložisek, kontrola regulátoru,
kontrola elektroinstalace a spojů elektroinstalace,
nové svíčky
kontrola ložisek kol a nová náplň (vazelína)
seřízení brzd,
kontrola těsnosti motoru a převodovky, stav spojky , vše OK,
a pár drobností,
stav tachometru = 12 000km
vyroben držák kanystru ,10l
montáž brašny
výroba zásuvka 6v, osvětlení sajdy, voltmetr v sajdě,
další promazání dle mazacího plánu
stav tachometru 12276km
Zdarec bando,
jsem tu nový a neznalý zdejších poměrů.
Zakoupil jsem dněpra od Matěje z Pozděchova, nick... matbiker... Zatím se s motkou seznamuji, jak technicky tak jízdně.
První dojmy jsou skvělé, jak z mechaniky, tak z jízdních vlastností, vzpomínky na opravdové stroje typu ČZ 501,
JAWA 350, Jaweta, Babeta 210, Manet Korádo, ,,,,,,,,,,,,,,,a jiné stroječky
DNĚPR JE JINNÝ, úžasný kus železa,
zatím jsem jen doplnil maznice a promazal, poopravil sajdu, překontroloval brzdy, vyměnil motorový olej, dolil baterii,
zkušební jízda,,, mno, cca°,, jsem uchvácen,,,jízda ve dvou (řidič a batoh v sajdě) dobré, solo (řidič) no to je maskr
v dobrém slova smyslu, nejeto 159km.
Rád bych se s Vámi zde podělil o mé zkušenosti s dněprem.
Pokud by někdo chtěl, disponuji frézou, bruskou na kulato, magnetickou bruskou, soustruhem ,
svařuji elektrodou a COčkem .
Předem děkuji za rady udělené Vámi
Zdarec mazec radar535
Seznámení pokračuje:
očištěna sajda (podlaha) od rzi, základovka, vrchní nátěr , a nátěr na spodky vozidel.
výměna olejových náplní,
jiné výfuky ( origo dněpr) původní zrenovovány,
jiné žárovky , ledky, mimo hlavní žárovky ,
dodány chybějící maznice a vše promazáno dle mazacího plánu
kontrola dynama, (dobíjení) promazání ložisek, kontrola regulátoru,
kontrola elektroinstalace a spojů elektroinstalace,
nové svíčky
kontrola ložisek kol a nová náplň (vazelína)
seřízení brzd,
kontrola těsnosti motoru a převodovky, stav spojky , vše OK,
a pár drobností,
stav tachometru = 12 000km
vyroben držák kanystru ,10l
montáž brašny
výroba zásuvka 6v, osvětlení sajdy, voltmetr v sajdě,
další promazání dle mazacího plánu
stav tachometru 12276km