Ono je to tak:
Když stál kdysi nový Ural 260.000 Kč a někdo si jej koupil, všichni se na něj dívali, že se zbláznil a dal tolik za nový motocykl.
Dnes jsou ti stejní lidé ochotni dát toto za ojetinu i 15 let starou a nediví se a zase si klepou na čelo, kolik stojí nový Ural nyní.
Každopádně drtivá většina majitelů nových Uralů si jej dlouhodobě ponechává, proto si také nový stroj kupovali.
Proto také pěkné ojetiny nejsou a když, tak stojí peníze.
Pro zájemce o nový Ural mám jednoduchý vzkaz:
Napište si o aktuální nabídku!
https://www.ural.cz/web/zadost-o-nabidku-ural/
To není lákání zákazníků, ale snaha nabídnout jim motocykl za férovější cenu.
Vzhledem k rozkývanosti kurzu Kč jsou na mých stránkách zveřejněné ceny maximální pro tento rok, aktuálně jsou nové Uraly vždy levnější a všichni letošní majitelé to mohou potvrdit.
Tento způsob prodeje je nyní jediný možný, zafixuje se cena a přes banku i kurz, používá jej většina prodejců vozidel.
Není také nutné si přece kupovat ten nejdražší model.
Ural nabízí i jiné zajímavé, chce to trochu fantazie, co třeba T TWD?
https://www.ural.cz/web/ural-t-twd/
Dnešní cena se jistě dostane pod 450.000 Kč (vč. DPH).
Navíc hlavním důvodem, proč si zákazníci kupují nový motocykl je, že jej chtějí opravdu používat na cestování po celé Evropě a dále a nic neřešit.
Tyto majitele většinou na srazech nepotkáte, cestují, nechtějí celý víkend strávit na jednom místě u piva.
Každý si kupuje na co má a každý používá motocykl na to, na co si jej pořídil.
A tak je to správně ...