od host » 23 lis 2014, 07:44
"....neboj se , jeden az dva vybrusy to vyresi...."
1 výbrus = (obvykle) 0,25 mm
na průměru, tedy "do hloubky" 0,125 mm!
Pokud je ta drážka hluboká 1,5 mm, znamenalo by to hypoteticky 12. výbrus. Který ovšem neexistuje.
Pokud se píst či čep nezadřel, potom na 99% nebude nic ani čepu (lehce líznutý kraj maximálně), ani klice, ani ojnici. Jen si ten čep tam tak frézoval a frézoval......
Pokud je (byl) motor v chodu a nehodláte jej podrobovat kompletní GO, doporučuji sehnat jiný válec i s pístem, pokud možno stejného výbrusu, a max. překroužkovat. Pochopitelně pokud se při demontáži přijde na další poškození, řešit to.
[i]"....neboj se , jeden az dva vybrusy to vyresi...."[/i] :?: :?: :?:
1 výbrus = (obvykle) 0,25 mm [b]na průměru[/b], tedy "do hloubky" 0,125 mm!
Pokud je ta drážka hluboká 1,5 mm, znamenalo by to hypoteticky 12. výbrus. Který ovšem neexistuje.
Pokud se píst či čep nezadřel, potom na 99% nebude nic ani čepu (lehce líznutý kraj maximálně), ani klice, ani ojnici. Jen si ten čep tam tak frézoval a frézoval...... :mrgreen:
Pokud je (byl) motor v chodu a nehodláte jej podrobovat kompletní GO, doporučuji sehnat jiný válec i s pístem, pokud možno stejného výbrusu, a max. překroužkovat. Pochopitelně pokud se při demontáži přijde na další poškození, řešit to.