Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Pravidla fóra
Komerční nabídky. Zde nabídněte Vaše zboží.
Dodržujte prosím následující pravidla:
-Nabízejte zde POUZE věci úzce související se stroji Dněpr, Ural, K750, M72, MV650/750. Nabídky nesouvisejících služeb a zboží budou mazány.
-Více druhů zboží nabízejte v jednom inzerátu, odděleno na řádcích pod sebou.
-U každého zboží uveďte vždy konečnou cenu včetně daní.
-Změny v dostupnosti a nabídce provádějte editací inzerátu, nikoliv zakládáním nového nebo příspěvkem v diskuzi. Diskuze k inzerátu slouží především k dotazům potenciálních zákazníků.
-V každém inzerátu uvádějte na začátku textu celé své jméno nebo název firmy, na konci uveďte nějaký kontakt - email nebo telefonní číslo.
-U celých motorek vždy uveďte, jaké má papíry.
Děkujeme za dodržování pravidel.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

od pettter » 14 lis 2015, 22:40

Celá niť tejto diskusie je mylná!!!

Na svete je džungľa už 10tky miliónov rokov. Kto prerastie druhého, ten prežije. A je jedno, či sa pechorí sám, alebo sa nechá inými vyniesť!

Trh je džungľa...

Všetko ostatné sú kecy. Kecy ukrivdených, kecy od pošramoteného ega, kecy bojovníkov za univerzálnu spravodlivosť, ktorá nikdy nebola, nie je a nikdy nebude, kecy neuspešných, kecy šťastlivcov, kecy priemerných (moje), kecy zbohatnutých...

Prerastieš, profituješ. Rovnica evolúcie, rovnica rôznorodosti a pestrosti, rovnica života... ostatné su kecy!!! (Dúfam že "y" v kecy...)

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

od Jirka .veteran » 01 dub 2015, 09:35

Hm,taky se dovolím přimíchat do téhle diskuze. Musím souhlasit s panem CB i s Fapekem. Mícháte tu dohromady dva světy,jeden je ten který reprezentujete vy kteří si vše dělají doma a sami-výsledky vašeho snažení si lze dohledat zde na fóru v tom s jakým problémy se potýkáte a s jakými vysledky jste je vyřešili.Druhý svět je ten profesionální a ten reprezentuje zde právě pan CB a Fapeko,lidi kteří se tím živí a mají svůj okruh zájemců,zákazníci těchto nejsou lidi kteří mají hluboko do kapsy a zároveň to jsou lidi kteří tomu nerozumí a chtějí jezdit! to je to hlavní o co jim jde,samozřejmě že jsou poučeni jakou motorku si to kupují a jaké má nedostatky a také mají v tom či onom člověku jistotu,že tu práci udělal pořádně a v případě poruchy se o to postará,za to si rád zaplatí i klidně těch stopadesát tisíc.Jednou jsem opravoval Citroen 2 CV,byl trošku nabouraný,dostal nový lak a celkově byl ve velmi dobrém stavu,věděl jsem že to je auto na kšeft a ptal se majitele kolik bude cena-odpověď mně posadila na zem 95 tis.,to nemůže nikdo koupit řekl jsem mu.A jeho odpověď? musíte prodávat tomu kdo MÁ peníze! Lidi kteří mají peníze mnohdy nehledají originalitu myslím originalitu historickou,stejně nikdo v jejich kruzích tomu nerozumí,ale hledají to co nikdo jiný nemá a v tom jsou ruské stroje nedostižné,že se to občas podělá? no a co? všechno se jednou podělá i to fungl nové a německé auto!I vy chcete jezdit a tak proto bastlíte třeba zapalování na motor na který to zapalování není určené o karburátorech nemluvím a spoustu jiných věcí,nedodržujete originalitu už vůbec,měníte závity materiály atd. Kritizuje vás za to někdo?
Pracoval jsem chvíli v Německu v renovační dílně na veterány a tam je tento trend úplně normální,montovali jsme katalyzátory na auta která je nikdy neměla,pětikvalty,kotoučové brzdy,posilovače řízení a já nevím co vše možné i nemožné.A to vše jen proto aby to bylo prodejné lidem kteří na to mají,dělali jsme to tak na prodej,to co Davy kritizuje a říká že je to tak špatně.Možná by jste všichni kdož kritizují se nejdříve podívat na sebe a také třeba vyjet a podívat se a také tam chvíli pobejt,za hranice

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

od serpico-3 » 29 bře 2015, 17:18

Mě by spíš zajímalo, z čeho vychází, z jakého standardu. Mám zato, že altík má až dněpr 650 ccm , ne spoďák 750ccm, ne? Což je asi poměrně rozdíl, ne? Je to jiná třída. Můj kámoš má několik strojů na veteránských číslech, i když dělá vše proto, dostat je na bílá čísla..Ale mimo EU je to problém, a ten má chlapa, který to vyřizuje a který ví, že jeho stroje jsou voňavky v původním stavu, tak jen přijede, okoukne a vše vyřídí..Ale u strojů ze SSSR je patrně problém a je jasné, že se většinou každému způsob testace nezavděčí. Já držim hubu, neboť mám bílá čísla, ale uplně z něčeho jiného..Což začíná být problém, neboť se informovanost zvětšuje.. ;)

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

od hipik634-750 » 29 bře 2015, 14:05

Ja muzu rict v klidu k tem testacím. Jsou dva typy klubu, rekl bych militantni - viz vyse o nespravnych rozmerech sroubu až po kluby pratelske, ktere nechaji projit v podstate vsecko co aspon trochu vypada jako neco co jezdilo pred 25 lety. od toho se odviji nutnost stavu motorky, zejmena konfigurace dilu. Nekdo proste bude bazirovat na dynamu misto altiku nebo na spatnejch typech stredu a tak. Nejvitpnejsi je, kdyz nekdo nabizi k prodeji moto s veteranskymi cisly. To ze nekdy moto melo veteransky papiry neznamena nutne, ze v jinem klubu je dostane taky. Viz vyse. Navic tyhle papiry se nedaji ani prevest, delaji se vzdycky znova na uživatele. Novy fotky, nove overovani a tak. Muze to byt maximalne trochu levnejsi, kdyz uz to predtim nekdo absolvoval a nemusi se dohledavat hodnoty ...
Kdyz to nekdo koupil, tak jen dobre. Ja jsem podobne kupoval Hipra, ale to bylo snad jeste horsi varianta, bylo to jen přepláclý barvou bez základovky, takže po 3 letech znova stříkat. Mechanicky byl uplne k nicemu, takze kdyz se nepocita cas, tak je to treba za 70. Rozumejte nerozprorujeme, ze cena renovace byla 80, ale pochybovali jsme, ze to nekdo koupi. Ale kdyz nevedi co s penezma, tak to je jejich problem ;)

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

od Benďa » 28 bře 2015, 12:17

To bylo myšleno tak že by se mělo pokračovat jinde, třeba tam kde se přesunula diskuse na téma závitů v čepech spojky aby se tímhle zbytečně nezasíralo vlákno o prodeji ;-)

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

od MOTOCENTRUM CB » 28 bře 2015, 11:55

[quote="Benďa"]Za jedno si myslím že tohle není vlákno pro diskuse,

souhlasím, ale když se podívám tady na ty datumy, tak je každý vlákno dobrý.

MG

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

od MOTOCENTRUM CB » 28 bře 2015, 11:48

peterko, peterko moje slova sedm let se už tam nevyjadřuju a po několikaletých zkušenostech z motorkářů je fapekovo reakce asi jediná účinná, ale snad se to tady ještě tak nezvrhne.

- inzerát jsem dal proto aby se o nás vědělo a samo potřebuji znát zájem.
- k Uralům a Dněprům mě dovedlo jednoduché rozhodnutí. Stavěli jsme i nějakou R75Wh (saharu) a její výrobní cena je min. 700 000,- Zájemci by byli, ale ty peníze jsou krutý na to honit jí v terénu a tak jsem se rozhodl, vzhledem k mým sympatiím k sovětským zbraním, vyrobit něco lepšího-výkonnějšího a prodejnějšího. Tak tvoříme Dněprourala kterého jsem popsal výše s cenou cca 150 000,-. Myslel jsem že to bude jakási předváděčka pro militantní zájemce, ale zatím je zájem o leštěnky na výlety, což mě těší, ale když tam nebude ten Děgtarjev a Mosin nevím nevím.
- nemyslete si že když máte stroj za 50000,- a jezdíte okolo komína , že jinej si nekoupí motík za 500 000,- na vejlety
- rád proberu jakékoli poznatky, protože zkušeností není nikdy dost a bojeváje mašíny sou nevyzpytatelné.
- k tomu káčku na fotce už není třeba se vyjadřovat, jen snad to , že originál není přepínač světel a 12V el. instalace. Musíte si přiznat že nikdo neví jak ty motorky vypadaly, když si přečtete ruský články , tak namontovali co jim sojuz dodal. Jak se pozná motík s historickou hodnotou a složenina po dvou průjezdech bahnem opravdu nevím. Motíka složeninu máme všíchni, je nesmysl že by někdo během provozu něco nevyměnili.

navrhuju v klidu si povídat o problémech a řešit výlety a bojové úkoly. Můžu nabídnout cokoli opravit, zrenovovat díly pro ty co si to rádi dělají sami

MG

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

od Dněprák » 28 bře 2015, 07:50

Tak se to zase nějak zvrtlo. Původně jsem se jako neodborník na typy těchto motocyklů vůbec nechtěl do debaty zapojit, ale po nekulturním vypěnění Fapeka mi to nedalo. (Ale jinak s ním souhlasím.)
Dobře to napsal Benďa. Aby to nedopadlo tak, že ten sem nebude psát proto, že sem píše tady ten. Na tenhle sraz nepojedu proto, protože sem jezdí tenhle ten. A sem už vůbec nepojedu, protože zase budu poslouchat jak mám zbastlenou motorku.
Ve většině příspěvků se dá najít něco co může platit.
Ale vrátím se k uvedenému motocyklu. Pokud nejsem zarytý veteránista a chci takový motocykl, tak bych o něm uvažoval. Na první pohled jsou opravy laku i plechařiny udělané dobře. Asi bych se možná bál těch veteránských atestací, ale v tom se nevyznám a když vidím co vše jezdí, asi to až tak velký problém nebude. Ale možná se mýlím. Předpokládám, že toto není první motocykl, který uvedený servis prodával, takže asi ví do čeho jde.
Nebyl dělán motor a převodovka. Vzhledem k tomu, že v tomto servise dělají opravy motocyklů, tak asi umí posoudit po kontrole stav tohoto motoru. Nevím opět kolik už dělali těchto motorů. ale myslím si, že pokud jsou zavedený servis a mají nějaké jméno za dobu své existence, asi si ho nechtějí pošramotit na ruských motorech.
Nevyznám se v hodnotách různých typů ruských motocyklů. Ale pokud porovnávám to co je někdy vidět na Bazoši za 30 000 Kč a kolik je potřeba to toho vrazit peněz, práce, nervů a času, tak to radši koupím tento, byť dražší.
Tady by asi bylo nejlepší, kdyby se vyjádřil kupec, který to jako jediný může ohodnotit.

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

od Peterka » 27 bře 2015, 22:45

:? Asi tak nějak , jsem tady jen chvíli ale už mi to tu připadá jak na foru Motorkáří.cz :(

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

od Benďa » 27 bře 2015, 20:46

Za jedno si myslím že tohle není vlákno pro diskuse, i když to zakladatel tohohle vlákna sám podpořil.
Za druhé si myslím že se ta debata zvrhla (jako poslední dobou skoro pokaždé) z věcné diskuse na vzájemné osočování a urážení což se mi moc nelíbí. Až do nedávné doby bylo tohle fórum oáza klidu mezi ostatními fóry a dodržovala se zde jistá (použil bych slovo soudružská ale, však víme že to některým vadí) soudržnost majitelů a nadšení z jejich strojů překonávalo rozdíly mezi ortodoxními veteránisty a zarytými offroudisty. Poslední dobou zde naprosto zbytečně dochází ke střetům kterých jsem byl svědkem při navštěvování jiných zájmových fór a které ve finále vedly k jejich úpadku. Poprosím vás, nechte zbytečných roztržek a věnujme se našim strojům ať už jsou naše ponutky k lásce k těmto mašinám jakékoli a nenechme upoadnout toto fórum do internetového bláta kde se již válí spousta dalších ;-)
Děkuji Benďa ;-)

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

od Honda Wanderer » 27 bře 2015, 20:31

Jen ať je cena vyskoká. O to bude dražší moje Emka. A mě vždycky potěší, když stoupne na ceně a vím, že jsem dobře zainvestoval. :lol:

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

od Davy » 27 bře 2015, 19:24

bobanbob píše: já jsem na 80 000 a to jsem si všechno dělal sám teda i s motorem ..
někdo si to udělá sám a někdo si to prostě koupí .
To taky nikdo nerozporuje. Cena za postaveni tohodle, pokud je to udelany dobre si myslim ze muze s praci vysplhat klidne k tem osumdesati. Jenze trzni cena kacka bez papiru je do padesati tisic a to musi bejt hodne pekny. Takze delat neco takovyhodle jako komercni projekt je blbost, pokud nema clovek uz predem zajemce, nebo hodne dobry jmeno.
To je jak kdyz si nechas udelat na baraku novou strechu. Zaplatis paletu, ale odhadni cena domu stoupne jen o kousek. Ja jsem treba u svoji Octavie uz hodne pres 150 000, pricemz jeji trzni cena je tak 80.

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

od Davy » 27 bře 2015, 18:35

MOTOCENTRUM CB píše:každý rok prodáme cca 100 motorek nových a použitých, provedeme stovky oprav
90% lidí se se mnou normálně baví, někteří v pátek jezdí na schůzi = kafepokec
- ta motorka je původní(až na ten vypínač) tak proč by neměla projít ?
- dnes mi volal majitel a tří dni z motorky neslezl a domluvili sme se na společné bitvě pod Prahou k výročí osvobození.

opravdu vám nerozumím ale pokud prodáváte tak jak popisujete tak se vašim názorům nedivím

MG
Ta motorka neni puvodni. Je to proste opraveny a nalakovany tak jak to prislo, sam jste priznal ze je to skladacka. Projit by to nemelo, protoze to nema zadnou historickou hodnotu, i kdyz je hezka. Ale nejspis to nakonec projde. Vim o horsich. Zas na druhou stranu vim o motorkach ktery neprosly kvuli spatnejm rozmerum spojovaciho materialu.
Vy uz jste to prodal? Tak to gratuluju. Budto stesti a nebo jste dobrej a lidi to vedi.

My neprodavame, my jsme ta druha strana ;) Pres prodavani jste tu jen Vy a fapeko, nejlepsi renovator na svete, proti jehoz skvostum jsou vsechny ostatni domrdany bastly.

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

od bobanbob » 27 bře 2015, 18:25

fapeko má recht :D
a ta cena ? mě zase tak vysoká nepříjde pokud to je opravdu uděláno pořádně.
já jsem na 80 000 a to jsem si všechno dělal sám teda i s motorem ..
někdo si to udělá sám a někdo si to prostě koupí .

Re: Opravy, stavby a díly Uralů a Dněprů

od Davy » 27 bře 2015, 17:35

PijuJakoRus píše:V tomhle ma fapeko pravdu. Plne snim souhlasim! Moje kacko je zatim v rozkladu ale az ho budu davat dokupy tak se urcite obratim na lidi jako je fapeko nebo pan CB. Klidne at jich tu je vic aspon bude z ceho vybirat. A co se tyce ceny tak jsem videl i za vic. Treba tu moji hromadu srotu jsem poridil za dvacet bude na tom hromadu prace spolkne jeste vic penez ale stejne nelituju ze mi lezi v garazi
Ale to prece nikdo nerozporuje. Tady se jen resi ze ta cena je vysoka a ze ta motorka je udelana na kseft. Kvuli tomu je opravdu nutne psat prispevky o nevymachanejch hubach a domrdanejch bastlech?

Nahoru