od Michal » 28 led 2018, 21:18
V Irbitu nikdy neslyšeli o antikorozní ochraně. Rám a vše kromě pár plechových dílů nemá vůbec základovku. Blatníky v místě kde jsou pertlovaný dva plechy k sobě, mezi plechem a výztuhama z pásoviny, není barva a nedá se to ani dodatečně ošetřit. Pod těma výztuhama blatníky prohnívají zevnitř. Rám je místy svařen nedbale, s dírama dovnitř spoje.
Pokud to celé nenatříkáte voskem a kam to nejde, tak olejem a vyjedete do soli, za rok polovinu barvy oloupete.
Pokud si záležet dáte, za 6 až 8 zim to bude vypadat také tak.
To ale je zase příležitost motorku rozebrat do šroubku, vše opískovat a udělat to celé od základu pořádně. Až to budu dělat, dám na žárový pozink rám a vše co to snese.
V Irbitu nikdy neslyšeli o antikorozní ochraně. Rám a vše kromě pár plechových dílů nemá vůbec základovku. Blatníky v místě kde jsou pertlovaný dva plechy k sobě, mezi plechem a výztuhama z pásoviny, není barva a nedá se to ani dodatečně ošetřit. Pod těma výztuhama blatníky prohnívají zevnitř. Rám je místy svařen nedbale, s dírama dovnitř spoje.
Pokud to celé nenatříkáte voskem a kam to nejde, tak olejem a vyjedete do soli, za rok polovinu barvy oloupete.
Pokud si záležet dáte, za 6 až 8 zim to bude vypadat také tak.
To ale je zase příležitost motorku rozebrat do šroubku, vše opískovat a udělat to celé od základu pořádně. Až to budu dělat, dám na žárový pozink rám a vše co to snese.