Novelizace Zákonač.56/2001 Sb

Pravidla fóra
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Novelizace Zákonač.56/2001 Sb

Re: Novelizace Zákonač.56/2001 Sb

od Tokarev » 11 dub 2018, 04:37

Tak to je jasný, pojištění platím, tak díky za info

Re: Novelizace Zákonač.56/2001 Sb

od Alda » 10 dub 2018, 09:07

V tom problém není, nemáš razítko, nemůžeš vyjet, ale povinné ručení musíš platit. Znám pár lidiček , co mají více strojů, ale jen jednu prd.l, tak to střídaj s testacema, protože by to neujezdili....

Re: Novelizace Zákonač.56/2001 Sb

od Tokarev » 09 dub 2018, 19:56

Jak je to s tím když mám stroj otestovany prihlaseny ale roky stojí a nemá každoroční razítka, protože nejezdí, je v tom problém když budu chtít testaci pro aktuální rok ?

Re: Novelizace Zákonač.56/2001 Sb

od Hudini » 09 dub 2018, 19:42

Alda píše:Tak mám berana v průkazu. Je to opravdu na 2 roky á 400,- Kč, letos navíc bylo potřeba potvrzení z nějakého automoto servisu, že to má rám, svítí a brzdí. Loni to bylo potřeba jen pro auta, od roku 2018 to platí i pro motocykly.... nějak se to zahušťuje... kdoví co přijde za 2 roky....
Nám v klubu rikali, ze to potvrzeni od automoto servisu musi mit jen moto, ktere se nedostavi na nasi hromadnou klubovou testaci.

Navic nam bylo receno, ze by ten servis mel byt specializovaný na danou znacku. Takze jsem zvedav co budou treba delat majitele Indianu az to začne nekdo hrotit.

Re: Novelizace Zákonač.56/2001 Sb

od Alda » 09 dub 2018, 12:58

Tak mám berana v průkazu. Je to opravdu na 2 roky á 400,- Kč, letos navíc bylo potřeba potvrzení z nějakého automoto servisu, že to má rám, svítí a brzdí. Loni to bylo potřeba jen pro auta, od roku 2018 to platí i pro motocykly.... nějak se to zahušťuje... kdoví co přijde za 2 roky....

Re: Novelizace Zákonač.56/2001 Sb

od hipik634-750 » 07 dub 2017, 14:22

my mame testaci v nedeli a je na dva roky. na stk (ale to se tyka jen brzd na autech, moto ne)

Re: Novelizace Zákonač.56/2001 Sb

od fapeko » 06 dub 2017, 20:03

Ohledně te testace která byla dělaná do 31.5.2017 mi říkal ,že to záleží na klubu či magistrátu jestli to uzna na dva roky .Nějak jsem to pořádně nepochopil(nerozuměl) jak mi to říkal a na další konverzaci nebyl čas :(

Re: Novelizace Zákonač.56/2001 Sb

od bobanbob » 06 dub 2017, 16:01

kur--va já už to mám taky

Re: Novelizace Zákonač.56/2001 Sb

od Beowulf » 06 dub 2017, 14:11

Hm, já to zase uchvátal, tak to mám na rok :-(. Dobře mi tak. Co cena je stejná jako za jednoletou testaci?

Re: Novelizace Zákonač.56/2001 Sb

od fapeko » 06 dub 2017, 13:02

Tak jsem dnes dal komisaři průkazy HV na potvrzení a vrátil mi je zpět s tím , že mi to potvrdí až 1.6.2017 kdy mi to bude platit na dva roky . Vozidla testovaná do 31.5.2017. maji testaci jen na jeden rok

Re: Novelizace Zákonač.56/2001 Sb

od Alda » 15 bře 2017, 15:50

Ano , tento zákon platí do 31.5.2016, od 1.6.2017 novelizace, to je již schválené.

Re: Novelizace Zákonač.56/2001 Sb

od MOTOCENTRUM CB » 09 bře 2017, 13:18

tady je vše co platí
http://www.fkhv.cz/testovani/

MG

Re: Novelizace Zákonač.56/2001 Sb

od Davy » 09 bře 2017, 11:22

Me to vsechno sere stejne jako vas. Akorat si nemyslim ze se tomu lze vyhnout. Stejne jako driv bylo mozny lejt splasky z okna a dneska musis mit v baraku kanalizaci.
Bohuzel to ze kde neni moralka, tam musej bejt zakony je velka pravda.
Mimochodem, mladej bohuzel uz nejsem. Prislusniky SNB pamatuju a ze by nekdy nejaka kontrola probehla bez problemu, to si nejak nevybavuju. To byli zamindrakovany smejdi s IQ houpaciho kone mstici se svymu okoli za svuj nulovej socialni status. Ale to uz je ponekud mimo tema.

Re: Novelizace Zákonač.56/2001 Sb

od Jirka-MT9 » 09 bře 2017, 10:27

Davy promiň, ale musím se částečně přidat k Jirkovi. Čím více zákonů, tím méně svobody a dneska už máme těch různých zákonů až přespříliš na můj vkus. Stále méně lidí umí používat zdravý selský rozum, tak se tvoří nové a nové zákony, nařízení vyhlášky ve kterých se už těžko orientují i právníci a soudci. Nové zákony vymýšlí naši zvolení vašnostové a horlivě jim pomáhají vašnostové z EU. Za mého mládí zde byla v některých otázkách větší nesvoboda než dnes, ale v něčem je to zase horší dneska. Jen mám takový hloupý pocit že s přibývajícími zákony brzy minulou dobu hravě předčíme :( . Nejsmutnější je, že spousta zákonů je vymýšlena pro blaho a zisky nejbohatší menšiny. Řadový člověk si té nové svobody moc neužije - bohužel. Prostě jak říká klasik: "Líp už bylo". Osobně si myslím, že po listopadu jsme neuměli svobodu uchopit a vážit si jí, tak nám jí zase pomalu a jistě berou. Pokud nezačneme ve velkém používat zdravý selský rozum a budeme vymýšlet nové a nové zákony pro řízení stáda ovčanů, tak se to asi nezlepší - bohužel.

Re: Novelizace Zákonač.56/2001 Sb

od Jirka veteran » 09 bře 2017, 09:41

Davy, chápu tě jsi ještě mladý. V té době bylo něco jiného nařízení a něco jiného provádění, mohl jsi jet kam se ti zachtělo, tedy pravda pokud jsi měl veterána na převozku tak jsi nemohl do zahraničí, ale tu už byli opravdu unikáty auta ze začátku století do roku dvacet, auta a motorky od roku dvacet byli skoro všechny na bílých značkách a s těmi jsi mohl jet kam jsi chtěl a kdy jsi chtěl,a když jsi náhodou neměl ty papíry tak jsi si je prostě koupil a oni ti je přepsali a bylo to. Pokud jsi jel na projížďku s převozkama a měl jsi to napsané ve výkazu, vůbec nikdo na tebe neměl, a když tě zastavil policajt-tedy hlídka VB a mě jsi to v pořádku, tak jen pokývali hlavama a jeli dál, pokud to nechápeš tak v tomhle je ta svoboda víš? před pěti lety mně zastavili policajti s Citroenem 11 z roku 34, byl po renovaci, měl zelené značky a buzerovali mně že na zadní značce není nálepka z STK, ti blbci ani nevěděli že tahle auta na STK nechodí ale mají ve svých rukách moc, ale nemají ji v hlavě.
I u aut hoodně starých jde řízení opravit tak aby nemělo velkou vůli, brzdy jdou seřídit a opravit tak aby fungovaly a mnohdy i lépe než u těch aut co jsou na dnešních silnicích, dokonce v předpisech pro schvalování nových aut není předepsáno, že brzdy musí mít hydraulický převod síly, můžou být tedy i mechanické!

Když mám auto sto let staré, musel bych být blázen abych s ním lezl na silnice první třídy tedy u nás v tomhle státě kde neexistuje morálka a čestný a slušný člověk aby se pohledal, jakmile Češi sednou za volant, stanou se z nich idioti bez rozumu a čím silnější motor tím větší idiot-abych neházel všechny do jednoho pytle, najdou se vyjímky.. V civilizovaných zemích jedete s veteránem čtyřicet, padesát a za vámi je kolona a i když by třeba někdo mohl předjet nikdo to neudělá, pouze na opravdu přehledném místě.Nikdo na vás nebliká a netroubí, mají úctu k těm starým strojům a k lidem kteří je opatrují.
Davy, až budeš tak starý jako já, a nějaký úředník ti zakáže jezdit na TVÉM stroji, a nedej bože zakáže i TOBĚ řídit ten stroj, protože jste oba již staří na to, ale na práci ne-budeš muset hákovat do sedmdesáti-, tak věř tomu že budeš mluvit tak jako dnes já, zapamatuj si to.
Jinak s těma karburátorama máš pravdu, ale je nějaký problém na analyzátoru seřídit karburátor na to aby to nebylo bohatý? není!

Nahoru