od Jirka veteran » 09 bře 2017, 09:41
Davy, chápu tě jsi ještě mladý. V té době bylo něco jiného nařízení a něco jiného provádění, mohl jsi jet kam se ti zachtělo, tedy pravda pokud jsi měl veterána na převozku tak jsi nemohl do zahraničí, ale tu už byli opravdu unikáty auta ze začátku století do roku dvacet, auta a motorky od roku dvacet byli skoro všechny na bílých značkách a s těmi jsi mohl jet kam jsi chtěl a kdy jsi chtěl,a když jsi náhodou neměl ty papíry tak jsi si je prostě koupil a oni ti je přepsali a bylo to. Pokud jsi jel na projížďku s převozkama a měl jsi to napsané ve výkazu, vůbec nikdo na tebe neměl, a když tě zastavil policajt-tedy hlídka VB a mě jsi to v pořádku, tak jen pokývali hlavama a jeli dál, pokud to nechápeš tak v tomhle je ta svoboda víš? před pěti lety mně zastavili policajti s Citroenem 11 z roku 34, byl po renovaci, měl zelené značky a buzerovali mně že na zadní značce není nálepka z STK, ti blbci ani nevěděli že tahle auta na STK nechodí ale mají ve svých rukách moc, ale nemají ji v hlavě.
I u aut hoodně starých jde řízení opravit tak aby nemělo velkou vůli, brzdy jdou seřídit a opravit tak aby fungovaly a mnohdy i lépe než u těch aut co jsou na dnešních silnicích, dokonce v předpisech pro schvalování nových aut není předepsáno, že brzdy musí mít hydraulický převod síly, můžou být tedy i mechanické!
Když mám auto sto let staré, musel bych být blázen abych s ním lezl na silnice první třídy tedy u nás v tomhle státě kde neexistuje morálka a čestný a slušný člověk aby se pohledal, jakmile Češi sednou za volant, stanou se z nich idioti bez rozumu a čím silnější motor tím větší idiot-abych neházel všechny do jednoho pytle, najdou se vyjímky.. V civilizovaných zemích jedete s veteránem čtyřicet, padesát a za vámi je kolona a i když by třeba někdo mohl předjet nikdo to neudělá, pouze na opravdu přehledném místě.Nikdo na vás nebliká a netroubí, mají úctu k těm starým strojům a k lidem kteří je opatrují.
Davy, až budeš tak starý jako já, a nějaký úředník ti zakáže jezdit na TVÉM stroji, a nedej bože zakáže i TOBĚ řídit ten stroj, protože jste oba již staří na to, ale na práci ne-budeš muset hákovat do sedmdesáti-, tak věř tomu že budeš mluvit tak jako dnes já, zapamatuj si to.
Jinak s těma karburátorama máš pravdu, ale je nějaký problém na analyzátoru seřídit karburátor na to aby to nebylo bohatý? není!
Davy, chápu tě jsi ještě mladý. V té době bylo něco jiného nařízení a něco jiného provádění, mohl jsi jet kam se ti zachtělo, tedy pravda pokud jsi měl veterána na převozku tak jsi nemohl do zahraničí, ale tu už byli opravdu unikáty auta ze začátku století do roku dvacet, auta a motorky od roku dvacet byli skoro všechny na bílých značkách a s těmi jsi mohl jet kam jsi chtěl a kdy jsi chtěl,a když jsi náhodou neměl ty papíry tak jsi si je prostě koupil a oni ti je přepsali a bylo to. Pokud jsi jel na projížďku s převozkama a měl jsi to napsané ve výkazu, vůbec nikdo na tebe neměl, a když tě zastavil policajt-tedy hlídka VB a mě jsi to v pořádku, tak jen pokývali hlavama a jeli dál, pokud to nechápeš tak v tomhle je ta svoboda víš? před pěti lety mně zastavili policajti s Citroenem 11 z roku 34, byl po renovaci, měl zelené značky a buzerovali mně že na zadní značce není nálepka z STK, ti blbci ani nevěděli že tahle auta na STK nechodí ale mají ve svých rukách moc, ale nemají ji v hlavě.
I u aut hoodně starých jde řízení opravit tak aby nemělo velkou vůli, brzdy jdou seřídit a opravit tak aby fungovaly a mnohdy i lépe než u těch aut co jsou na dnešních silnicích, dokonce v předpisech pro schvalování nových aut není předepsáno, že brzdy musí mít hydraulický převod síly, můžou být tedy i mechanické!
Když mám auto sto let staré, musel bych být blázen abych s ním lezl na silnice první třídy tedy u nás v tomhle státě kde neexistuje morálka a čestný a slušný člověk aby se pohledal, jakmile Češi sednou za volant, stanou se z nich idioti bez rozumu a čím silnější motor tím větší idiot-abych neházel všechny do jednoho pytle, najdou se vyjímky.. V civilizovaných zemích jedete s veteránem čtyřicet, padesát a za vámi je kolona a i když by třeba někdo mohl předjet nikdo to neudělá, pouze na opravdu přehledném místě.Nikdo na vás nebliká a netroubí, mají úctu k těm starým strojům a k lidem kteří je opatrují.
Davy, až budeš tak starý jako já, a nějaký úředník ti zakáže jezdit na TVÉM stroji, a nedej bože zakáže i TOBĚ řídit ten stroj, protože jste oba již staří na to, ale na práci ne-budeš muset hákovat do sedmdesáti-, tak věř tomu že budeš mluvit tak jako dnes já, zapamatuj si to.
Jinak s těma karburátorama máš pravdu, ale je nějaký problém na analyzátoru seřídit karburátor na to aby to nebylo bohatý? není!