Jak to všechno proběhlo.
Předmluva:
Dněpra MT16 s poháněnou sajdou jsem moc chtěl a tak jsem si ho koupil.
Část první – koupě
Několik let jsem brouzdal po různých inzertních webech, na kterých jsem se přesvědčoval, že to opravdu chci a jsem ochoten do tohoto tanku na třech kolech investovat.
Měl jsem rozjednaný jeden obchod s Dněprem po „renovaci“, ale ukázalo se, že s tou renovací to nebude až takové jak se zdálo.
Až 4.11.2015 mi pípnul telefon že v DE přibyl do inzerce nový Dněpr, a byl to on na který jsem čekal s cenou 1950,- Eur a na značkách. Rychlá domluva s prodávajícím, kontrolní návštěva odboru dopravy co oni na to. A oni na to „že ok pokud to má Německé doklady tak není problém to přihlásit“. Pak rychlý mailový dotaz na pana Kučeru ze SovMotCentra, jestli vystaví doklad o chybějících technických údajích pro registraci, tak také kladná odpověď a tak se mohlo vyrazit.
9.11.2015 se jelo do Frankfurtu kde prodávající jako poděkování, že jsem přijel z takové dálky shodil cenu na krásných 1500,- Eur.
Část druhá – přihlášení v ČR
Po předběžné dohodě jsem 12.11.2015 dojel na dovozovou STK kde po té co si stroj prohlédli všichni technici a přilehlý personál, jsem obdržel potřebné doklady pro registraci s tím že mi do Výpisu z technických údajů vozidla zakroužkovali co neznají a je třeba aby tyto doplnil akreditovaný zástupce značky. //Cena 1100,- Kč//
12.11.2015 jsem protokol zaslal Panu Kučerovy, společně s vytištěnými fotkami motocyklu ze všech úhlů. 16.11.2015 jsem obdržel dobírku s doplněným protokolem zpět. //Cena 1000,-Kč//
18.11.2015 jsem vyplnil žádost o registraci motorového vozidla a tuto předal technikovy na odboru dopravy se všema papírama od STK, pana Kučery a originály malého a velkého techničáku DE.
//Cena 500,-Kč//
Dnes 20.11.2015 mi volá technik, že mám připravené hotové doklady a SPZ abych si pro ně přišel.
A tak mám svůj stroj doma a na papírech
Část třetí – renovace
Tato kapitola se teprve začíná psát……..
Jak to všechno proběhlo.
[b]Předmluva:[/b]
Dněpra MT16 s poháněnou sajdou jsem moc chtěl a tak jsem si ho koupil.
[b]Část první – koupě[/b]
Několik let jsem brouzdal po různých inzertních webech, na kterých jsem se přesvědčoval, že to opravdu chci a jsem ochoten do tohoto tanku na třech kolech investovat.
Měl jsem rozjednaný jeden obchod s Dněprem po „renovaci“, ale ukázalo se, že s tou renovací to nebude až takové jak se zdálo.
Až 4.11.2015 mi pípnul telefon že v DE přibyl do inzerce nový Dněpr, a byl to on na který jsem čekal s cenou 1950,- Eur a na značkách. Rychlá domluva s prodávajícím, kontrolní návštěva odboru dopravy co oni na to. A oni na to „že ok pokud to má Německé doklady tak není problém to přihlásit“. Pak rychlý mailový dotaz na pana Kučeru ze SovMotCentra, jestli vystaví doklad o chybějících technických údajích pro registraci, tak také kladná odpověď a tak se mohlo vyrazit.
9.11.2015 se jelo do Frankfurtu kde prodávající jako poděkování, že jsem přijel z takové dálky shodil cenu na krásných 1500,- Eur.
[b]Část druhá – přihlášení v ČR[/b]
Po předběžné dohodě jsem 12.11.2015 dojel na dovozovou STK kde po té co si stroj prohlédli všichni technici a přilehlý personál, jsem obdržel potřebné doklady pro registraci s tím že mi do Výpisu z technických údajů vozidla zakroužkovali co neznají a je třeba aby tyto doplnil akreditovaný zástupce značky. //Cena 1100,- Kč//
12.11.2015 jsem protokol zaslal Panu Kučerovy, společně s vytištěnými fotkami motocyklu ze všech úhlů. 16.11.2015 jsem obdržel dobírku s doplněným protokolem zpět. //Cena 1000,-Kč//
18.11.2015 jsem vyplnil žádost o registraci motorového vozidla a tuto předal technikovy na odboru dopravy se všema papírama od STK, pana Kučery a originály malého a velkého techničáku DE.
//Cena 500,-Kč//
Dnes 20.11.2015 mi volá technik, že mám připravené hotové doklady a SPZ abych si pro ně přišel.
A tak mám svůj stroj doma a na papírech ;-)
[b]Část třetí – renovace[/b]
Tato kapitola se teprve začíná psát……..