Správné používání páčky předstihu zapalování

Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Správné používání páčky předstihu zapalování

Re: Správné používání páčky předstihu zapalování

od drumbas » 19 črc 2012, 07:20

ja při sartu pak na volnoběh bo to ma moc vysoke točky a stim to uberu
když to chcipnu tak znova při sartu zase

Re: Správné používání páčky předstihu zapalování

od Naposled » 18 črc 2012, 15:02

Ave, ja ji používám při startu, pak když zrychlím jízdu, no a při stání - tj volnoběhu.

Re: Správné používání páčky předstihu zapalování

od Patton469 » 18 črc 2012, 14:34

Používám pouze při startu a pak už si jí nevšímám.

Správné používání páčky předstihu zapalování

od Honda Wanderer » 18 črc 2012, 08:46

Rád bych věděl, jakým způsobem používáte páčku předstihu (teda ti co ji mají) a jak to má být správně. Jak jsem zjistil, asi jsem ji nepoužíval ve všech případech kdy by měla být používána. Hlavní a nejčastější způsob je při startu. Pak jsem občas ubíral předstih při jízdě do kopce. Používáte to i v jiných případech? Např. při stání na volnoběh apod.?

Nahoru