od KOVROVEC5 » 21 úno 2019, 07:58
Ahoj,podle mne je dávat menší kolo nesmysl.
Pomohlo by to pouze v případě že by se člověk motal s motorkou okolo chalupy s rychlostí 40 km/h.
Při delší jízdě již okolo rychlosti 60 km/h by to dynamo spolehlivě zlikvidovalo,už při standartním převodu je to při
dálkových cestách vyšší rychlostí na hraně dané konstrukce.
Jinak máme bohaté zkušenosti s provozem M 72 i na opravdu dlouhé trasy(např.do Rumunska)a vyzkoušeno že originální provedení funguje dobře,samozřejmě když je všechno v pořádku.
Elektronické relé se nám moc neosvědčilo,nejlépe to funguje s velkým plechovým relé M 72.
Bakelitové relé(K 750) je problém seřídit,buď´přebíjí nebo nedobíjí,navíc reaguje i na provozní teplotu,na delšítrasy se moc neosvědčilo,to už je lepší elektronika.
Jinak původní zapalování s rozdělovačem je absolutně spolehlivé,vždyť je to stejný systém co byl dříve u aut,
nechápu smysl přestavby na bezkontakt.
Michal
Ahoj,podle mne je dávat menší kolo nesmysl.
Pomohlo by to pouze v případě že by se člověk motal s motorkou okolo chalupy s rychlostí 40 km/h.
Při delší jízdě již okolo rychlosti 60 km/h by to dynamo spolehlivě zlikvidovalo,už při standartním převodu je to při
dálkových cestách vyšší rychlostí na hraně dané konstrukce.
Jinak máme bohaté zkušenosti s provozem M 72 i na opravdu dlouhé trasy(např.do Rumunska)a vyzkoušeno že originální provedení funguje dobře,samozřejmě když je všechno v pořádku.
Elektronické relé se nám moc neosvědčilo,nejlépe to funguje s velkým plechovým relé M 72.
Bakelitové relé(K 750) je problém seřídit,buď´přebíjí nebo nedobíjí,navíc reaguje i na provozní teplotu,na delšítrasy se moc neosvědčilo,to už je lepší elektronika.
Jinak původní zapalování s rozdělovačem je absolutně spolehlivé,vždyť je to stejný systém co byl dříve u aut,
nechápu smysl přestavby na bezkontakt.
Michal