Úprava karburátoru K-68

Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Úprava karburátoru K-68

Re: Úprava karburátoru K-68

od Boo » 13 črc 2014, 20:15

mohli by ste někdo ve stručnosti napsat co by měla tato úprava způsobit? Ruštinu moc nedávám :)

Re: Úprava karburátoru K-68

od Michal » 30 čer 2014, 21:57

Zrovna uvažuji nad touto úpravou. Mělo to u někoho nějaký přínos?

Ještě jsem viděl variantu, kdy tenkým vrtáčkem, zhruba 0,5mm vrtali i ten střední komínek, aby to probublávalo. Pokud by se vršek ucpal nějakým O-kroužkem, aby vzduch proudil jenom do středu komínku a probublával v něm směs, tak by to byl stejný systém jako mají Japonské karburátory.

Re: Úprava karburátoru K-68

od Jirka-MT9 » 15 lis 2013, 20:49

Tohle jsme s Lukášem zkusili, ale nepozoruji žádný výrazný rozdíl. Muselo by se to změřit na brzdě, ale při běžném provozu jsem nepoznal žádnou změnu. ;)

Úprava karburátoru K-68

od Tooom79 » 15 lis 2013, 18:25

http://www.youtube.com/watch?v=OtLmEh8JHoY

Chlápek má více užitečných videí! Úpravě zdar !!! :)

Nahoru