Dněpr netáhne

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Dněpr netáhne

Re: Dněpr netáhne

od Čonkin » 26 srp 2018, 11:57

Tak zavada nejspise odstrane a byli to pouze uz vylitane kladivka......

Re: Dněpr netáhne

od host » 25 srp 2018, 21:45

Karburátory, přívod paliva.

Re: Dněpr netáhne

od Čonkin » 25 srp 2018, 21:03

Jezdilo mi to za 7 cca jinak nastartovat to jde tak nejak ale jen na volnobeh pri lehkem pridani plynu hned zdechne...I po vymene vycka zapalovani i palec tak nic i civka byla venku i kondenzator je novy + svycky,botky i kabeli k botkam a je to stale stejne...Zitra zkouska pripojeni civky na tvdo k baterce jestli to bude delat to same nebo ne..Kdyz ano je to nekde mezi civkou a baterkou

Re: Dněpr netáhne

od host » 25 srp 2018, 16:54

Asi by to chtělo víc popsat. Jde natočit, nejde? Volnoběh? Chod v částečném, plném zatížení, reaguje na plyn? Barva svíček?
Jinak K302 je parodie na karburátor...

Re: Dněpr netáhne

od Čonkin » 25 srp 2018, 10:03

Krousky byli nebo jsou jeste z cccp sady a byli i novr myslim kdyz jsem to ( je to davali fo kupi s otcem) nyni vymeneny svicky botky a stejnak nic spis uz vubec nic a co se tyce jiskry tak mala nevyrazna...Nedava to smysl.Po vymene zapal.civky jiskra stejna po vymene kondenzatoru se take nic nezlepsilo a zahadou je mi to ze to predtim jezdilo jak drak...

Re: Dněpr netáhne

od Jirka-MT9 » 25 srp 2018, 08:33

Nedával jsi tam nové pístní kroužky? Kdysi jsem také použil pístní kroužky dodané v sadě z Polska. Problém u nich byl, že byly značně nekvalitní a pořádně nepružily - tudíž netěsnily. Od namontování se to prvních 300km zdálo OK a pak se to postupně zhoršovalo a byl jsem rád, že jsem to dotáhl až domů ze zimního srazu. Projevovalo se to tak, že mi postupně klesal volnoběh a musel jsem postupně přidávat na volnoběhu. Pak šel výkon stále dolů. Po demontáži jsem zjistil, že pístní kroužky se chovaly jako kus hranatého drátu. Od té doby než namontuji pístní kroužky je zkouším roztáhnout a stlačit, zda se nemění mezera zámku. Pokud ano, sháním jiné.

Re: Dněpr netáhne

od Čonkin » 24 srp 2018, 19:36

Mam dosti stejny problem jako te co sem dal toto vlakno..Problem je ze motorka ujela vice nez 1000 km nez mi to takto zacalo blb out...Poradte co presne to muze byt...Karbce k-302 civka vymenena i kondenzator a zadna zmena....

Re: Dněpr netáhne

od fapeko » 28 čer 2013, 20:33

Lukas píše:Kolik má byt optimální kompresní tlak ve válci rozvoz SV, M72 ?

Díky.

Jestli jsem to tady někde přehlídl, tak se předem omlouvám...
http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=8&t=901

Re: Dněpr netáhne

od serpico-3 » 28 čer 2013, 17:48

Trysky si nepamatuji, ale nerozumný předchozí majitel snižoval spotřebu a měl malou hladinu, tak jsem ji dal na původní hodnotu a teď odhaduji spotřebu tak na 8-10 litrů..Ale spíš 10, dost za to tahám.A svíčky jsou jako cihličky z 1. republiky..A je zajímavé, že i přes slabší kompresi u válce u sajdy mají stejnou barvu..a jen takové upozornění, jelikož to je utočená jaWa, tak je na nich udělaná příruba, do které je karboš vsazen a utěsněn gumičkou a 2 šroubky M 4..A samozřejmě někdy ten šroubek ztratím /jelikož karburátor vibruje/ a ta netěsnost má za příčinu na volnoběh pomalu jednoválec...Kouknu, šroubek není a je to jasné..Takže origo je origo, ale co naděláš, když je u origoše šoupátko "vymrdané", tak musíš vzít zavděk jaWou. Mimo jiné, všichni výrobci nových šoupátek na péráky odmítají mi nová šoupata na origo karboše vyrobit, protože jsou moc velké... :)

Re: Dněpr netáhne

od Lukas » 28 čer 2013, 09:44

Kolik má byt optimální kompresní tlak ve válci rozvoz SV, M72 ?

Díky.

Jestli jsem to tady někde přehlídl, tak se předem omlouvám...

Re: Dněpr netáhne

od fapeko » 25 čer 2013, 21:43

Tak povoluj ten šroub bohatosti směsi a pokud to bude zvyšovat otáčky tak víš , že ten karbec reaguje a ty lanka MUSÍŠ mít volné!!

Re: Dněpr netáhne

od Dan » 25 čer 2013, 21:37

Příspěvky čtu :-).Teď to jde nastartovat.Volnoběh drží ,ale musí být ještě přizvedlý trochu těmi lanky jak už jsem psal.Na stojanu už mi to šlo i do otáček.Tak uvidím jak to bude při jízdě.
SZ jsem četl ,ale po telefonu je to na dlouhé zimní večery když u té motorky oba zrovna nestojíme.Nejsem zas až takový znalec.Holt se nějak s tou technikou musím poprat :-)

Re: Dněpr netáhne

od fapeko » 25 čer 2013, 21:11

Mi připadá že ty náše příspěvky vůbec nečteš :oops: Udělej prvně ty velké věci tlaky,ventily, zápalko,new svíčky a potom se vrhni na ty karbecy. Jak to budeš mít vše v pořádku tak to nastartuj vytáhní fajfku nebo svíčku a na protejším válci , který je zapojen zašroubuj šrouby bohatosti směsi a volnoběhu na doraz a zační povolovat šroubem bohatosti tak dlouho dokud nebudeš mít nejvyšší otačky . Jak je budeš mít ty vysoké otáčky tak je sniž šroubem volnoběhu a zase povoluj šroub bohatosti směsi dokud nebude mít vysoké otáčka a sníž šroubem volnoběhu a pořád tak dokola .Až tí přestane reagovat šroub bohatosti směsi tak ho přitáhni o 1/2 otáčky seřid volnoběh a můžeš jít na druhou stranu válce . Pokud ti ty šrouby na karbecu na nic nereaguji tak je problém v karbecu nebo někde mezi válcem a přírubou karbecu
Asi na SZ nereaguješ :?

Re: Dněpr netáhne

od hipik634-750 » 25 čer 2013, 20:57

Dneprstein píše:Asi budeš muset začít postupovat systematicky a vylučovat věci, které jsou 100% v pořádku. Předstih, ventily, tlaky, karburátory (jedna věc je volnoběh, jedna věc je hlavní tryska), atd...
pomerne se mi osvedcila knizecka servisni zaznamy. pises si tam historicky ruzne zmeny, takze se muzes vratit k takovemu nastaveni, ktere fungovalo; mas tam treba napsany, ktery trysky a ktery polohy to fungovalo. takze kdyz se vratis k tem hodnotam a nejede to , tak hledas jinde nez na karburatorech. muj skromny nazor v tomto pripade jsou ventily, predstih, trysky

Re: Dněpr netáhne

od Dneprstein » 25 čer 2013, 20:38

Asi budeš muset začít postupovat systematicky a vylučovat věci, které jsou 100% v pořádku. Předstih, ventily, tlaky, karburátory (jedna věc je volnoběh, jedna věc je hlavní tryska), atd...

Nahoru