od Michal » 26 říj 2011, 22:16
Moje zkušenost s bubnovkama různých motorek je ta, že jedna brzda brzdí výborně, ať se s ní dělá nebo nedělá cokoliv, druhá brzda stejného typu nebude brzdit nikdy, ikdyby se člověk na hlavu postavil. V některém bubnu si pakny nikdy nesednou, ani když je člověk stočí v soustruhu na správný průměr. Jinej buben je zas šišatej a když ho člověk stočí, tak je po 1000km šišatej znova.
Mě zas velmi dobře brzdí zadní na Dněpru a přední na Uralu. Na Jawách je to taky nějak tak náhodné. Bubnovky na rejžích (naštěstí jsou jen vzadu) nám pak téměř nebrzdí na žádné.
U zadní na Uralu mám spíš problém, že jak furt přehazuju silniční a teréní kolo, tak si ti pakny nesednou nikdy. Nejraději bych místo paken nějak nalisoval kotouč přímo na unašeč hlavního převodu, aby se kolo sundávalo a brzda zůstala.
Moje zkušenost s bubnovkama různých motorek je ta, že jedna brzda brzdí výborně, ať se s ní dělá nebo nedělá cokoliv, druhá brzda stejného typu nebude brzdit nikdy, ikdyby se člověk na hlavu postavil. V některém bubnu si pakny nikdy nesednou, ani když je člověk stočí v soustruhu na správný průměr. Jinej buben je zas šišatej a když ho člověk stočí, tak je po 1000km šišatej znova.
Mě zas velmi dobře brzdí zadní na Dněpru a přední na Uralu. Na Jawách je to taky nějak tak náhodné. Bubnovky na rejžích (naštěstí jsou jen vzadu) nám pak téměř nebrzdí na žádné.
U zadní na Uralu mám spíš problém, že jak furt přehazuju silniční a teréní kolo, tak si ti pakny nesednou nikdy. Nejraději bych místo paken nějak nalisoval kotouč přímo na unašeč hlavního převodu, aby se kolo sundávalo a brzda zůstala.