od KOVROVEC5 » 29 črc 2020, 07:36
Ahoj,
mám Ural 650,motor je provedení 12V s filtrem oleje.Motor pracuje dobře,starty,volnoběh vše parádní.Se strojem najeto 1001 km solo a vše se jevilo dobře.Po připojení side se mi ale zdá že výkon není takový jako má být.Nemám
s tímto typem moc zkušeností,naproti tom SV stroje znám velice dobře a při jízdě do kopce se mi zdá že Ural je dokonce slabší.Při kontrole předstihu mě už zarazilo že předchozí majitel nastavil domek s přerušovačem v těch oválných otvorech na max.předstih - když je něco nastaveno na doraz je obvykle něco špatně.Když pomocí natvarovaného drátu s ryskami měřím předstih otvorem v hlavě pro svíčku,vychází mi 3 mm,to se mi ale zdá málo a přitom víc už ani nastavit nejde.V jakési univerzální příručce jsem našel že by hodnota měla být 9,5-10,5 mm.
Nevím ale,jestli se tato hodnota nastavuje při odstředivém regulátoru v klidu nebo při závažíčkách vyklopených
na max.předstih jako je to třeba u moto DKW nebo u Trabanta.Na bloku motoru je u setrvačníku otvor,proti němu
je na setrvačníku ryska značící horní úvrať(zjištěno dle polohy pístu),ryska pro okamžik zážehu tam ale není.
Proto se ptám:
1- je hodnota předstihu 9,5-10,5 mm spávná?
2- měří se při regulátoru v klidu nebo při vyklopeném na max.předstih?
3- je na setrvačníku i ryska pro zážeh - jak daleko(kolik mm) je od rysky pro horní úvrať?
Děkuji všen za případnou radu.Michal
Ahoj,
mám Ural 650,motor je provedení 12V s filtrem oleje.Motor pracuje dobře,starty,volnoběh vše parádní.Se strojem najeto 1001 km solo a vše se jevilo dobře.Po připojení side se mi ale zdá že výkon není takový jako má být.Nemám
s tímto typem moc zkušeností,naproti tom SV stroje znám velice dobře a při jízdě do kopce se mi zdá že Ural je dokonce slabší.Při kontrole předstihu mě už zarazilo že předchozí majitel nastavil domek s přerušovačem v těch oválných otvorech na max.předstih - když je něco nastaveno na doraz je obvykle něco špatně.Když pomocí natvarovaného drátu s ryskami měřím předstih otvorem v hlavě pro svíčku,vychází mi 3 mm,to se mi ale zdá málo a přitom víc už ani nastavit nejde.V jakési univerzální příručce jsem našel že by hodnota měla být 9,5-10,5 mm.
Nevím ale,jestli se tato hodnota nastavuje při odstředivém regulátoru v klidu nebo při závažíčkách vyklopených
na max.předstih jako je to třeba u moto DKW nebo u Trabanta.Na bloku motoru je u setrvačníku otvor,proti němu
je na setrvačníku ryska značící horní úvrať(zjištěno dle polohy pístu),ryska pro okamžik zážehu tam ale není.
Proto se ptám:
1- je hodnota předstihu 9,5-10,5 mm spávná?
2- měří se při regulátoru v klidu nebo při vyklopeném na max.předstih?
3- je na setrvačníku i ryska pro zážeh - jak daleko(kolik mm) je od rysky pro horní úvrať?
Děkuji všen za případnou radu.Michal