Rozladění motoru 650

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Rozladění motoru 650

Re: Rozladění motoru 650

od Naposled » 25 zář 2019, 22:55

Ave Mistře,
u mně to samé provedlo pouze povolené sedlo proti jehle v karburátoru.

Re: Rozladění motoru 650

od da'Weed » 25 zář 2019, 22:27

Děkuji všem za rady, sehnal jsem stary svíčky PAL N14 a vyměnil benzin a nastartoval na prvni drc. Ještě se chci zeptat na jednu věc. Z pravyho valce jde kouř černej jak bota, zatímco z levýho krásnej do šeda.. Bohatost směsi? Jak prosím pořešit? Utáhnout/povolit?
Děkuji

Re: Rozladění motoru 650

od bmw730 » 22 zář 2019, 05:25

Vypadá to na problém se svíčkou nebo se zapalováním - jeden válec asi nepálil a benzin přez něj protékal...

Re: Rozladění motoru 650

od host » 21 zář 2019, 07:37

Natankování - zvýšení hladiny paliva v nádrži - větší tlak na jehlové ventilky, které začaly protékat a pouštět více paliva do motoru.
Rozhodně není normální, aby tekl benzin z výfuku...

Re: Rozladění motoru 650

od Honzis » 20 zář 2019, 14:13

Ahoj,co vzít v úvahu to,že před tankováním ti to běželo,po už to blblo. Třeba jsi měl smůlu a natankoval jsi nějakou sra--u.Kouknul bych na karbce a pak teprv dělal rozborku motoru...

Re: Rozladění motoru 650

od krovak.xixao » 20 zář 2019, 10:01

Ahoj,
podle toho co vidím to vypadá spíš tak, že jsi umýval motorku (asi wapkou) a pak jí jen nechal oschnout a zatlačil někam pod střechu. Taky jsme několikrát mudrovali jak je to možné, že máme takhle vyrezlé válce a oba zrovna dole. Pak nám došlo, že ve chvíli, kdy se tam dostane voda při mytí motorky a pak se motorka nechá uschnout, uschne to i ve válci a začne to pomalu papat válec. Od toho se potom samozřejmě odvíjí další problémy, protože pístní kroužky nezvládnou utěsnit nerovný povrch, tak ti začne jít olej do spalovacího prostoru a také směs se dostane pod píst. Pak to samozřejmě nedělá dobře ani oleji, ani svíčce a celkově to jde pomalu ale jistě do kopru. Od doby kdy po umytí motorku vždy nastartujem a necháme chvíli vrčet s tím už problémy nejsou.
Zkontroluj těsnost ventilů a oprav válce (zalapovat nebo výbrus, když to bude moc) a problémy by měli ustat. Jinak když měníš těsnění pod hlavou tak ho vyžíhej a dej si pozor na rovnost ploch (škrábance a rýhy), jinak se tomu moc těsnit nechce. :-)

Přeji hodně zdaru :-)
Lukáš ze Šumavy

Re: Rozladění motoru 650

od lenoch » 20 zář 2019, 07:29

Podle fotek to me napadaji tyto problemy:
1) Tvorba smesi, je to proste bohaty. Proto mas benzin v oleji (krouzky to neudrzi) a taky tece do vyfuku atd.
2) Pak me napada jeste problem se zapalovanim - dava ti jiskru svicka i pod tlakem a obecne jestli zapalko funguje jak ma. Casto je to ve svikach :) navic pokud mas Brisk, to je risk ;)
3) Tesnost pistnich krouzku, mas velky profuky do karteru a nemas dostatecnej tlak ve valci k zapaleni smesi - mimochodem ten valec uz nevypada moc pekne a honovani by urcite ocenil ;)
4) Tesnost ventilu - nalij technicky benzin do saciho/vyfukovyho kanalu a koukni jak ventil rosi/tece - kdyztak jen rozperuj a pak zabrus sedlo pastou na ventily

Muj tip je bod 2... pac je divny ze bys mel problem s obema karburatorama, psal jsi ze se to projevilo i na druhym valci, ale u techto stroju clovek nikdy nevi. Hlavne nezmatkovat a nedelat nekolik veci najednou, ale pekne krok po kroku.

Rozladění motoru 650

od da'Weed » 19 zář 2019, 22:33

Zdravím,

před nedávnem jsem měnil na levém válci těsnění pod hlavou, jinak jsem se hrabal jen v altíku a zadním převodu. Motor jsem měl jakštakž vyštelovanej, ale v nádrži jsem měl jen na dně benzínu. Zajel jsem si pro benzín do kanystru a po nalití se motor celej rozšteloval, nešel do otaček, dusil se a hlavně ze spojů výfuku začal téct benzín. Sání utěsněno jak jen to na těchto strojích jde, karbeci čínský K-68, zapalování původní, motor OHV 650. Začalo téct i pod druhým těsněním hlavy, tak jsem to sundal a na levým pístu byl velkej nános bordelu. Shodil jsem válce a na stranách pístu u čepu je to očouzený, nezdá se mi to OK, ale nejsem zas takovej odborník. Celý sem to rozhodil, přetěsnil a složil.. A teď se to bojím nastartovat. Taky se mi zdálo, že po vypuštění oleje byl cítit benzínem.
Budu rád za jakékoliv rady a tipy, děkuji
Viz foto:
[attachment=7]DSC_1013.JPG[/attachment]
[attachment=6]DSC_1014.JPG[/attachment]
[attachment=5]DSC_1015.JPG[/attachment]
[attachment=4]DSC_1016.JPG[/attachment]
[attachment=3]DSC_1017.JPG[/attachment]
[attachment=2]DSC_1018.JPG[/attachment]
[attachment=1]DSC_1019.JPG[/attachment]
[attachment=0]DSC_1021.JPG[/attachment]
Přílohy
DSC_1013.JPG
DSC_1014.JPG
DSC_1015.JPG
DSC_1016.JPG
DSC_1017.JPG
DSC_1018.JPG
DSC_1019.JPG
DSC_1021.JPG

Nahoru