od host » 16 bře 2015, 17:31
Vstřícnost p. Divilka (ano, obě krátká -i-) potvrzuji. Je to člověk se zájmem o historické motocykly, žádal mě dokonce o fotografie mé zástavby a zkušenosti, aby mohl rozšířit portfolio firmy.
Jinak to, že jsem použil typ s - na kostře je dáno tím, že tehdy v době mého nákupu nebylo opačné kostření ještě vyráběno....
Přepólovat není problém, stejně jako použít regulátor s + na kostře.
Vstřícnost p. Divilka (ano, obě krátká -i-) potvrzuji. Je to člověk se zájmem o historické motocykly, žádal mě dokonce o fotografie mé zástavby a zkušenosti, aby mohl rozšířit portfolio firmy.
Jinak to, že jsem použil typ s - na kostře je dáno tím, že tehdy v době mého nákupu nebylo opačné kostření ještě vyráběno....
Přepólovat není problém, stejně jako použít regulátor s + na kostře.