od Michal » 20 srp 2013, 22:47
Ventily na OHV jsou samozřejmě rozdílné, zejména materiálem. Asi jsem přišel na to, proč jsem měl v jedněch hlavách ventily stejného průměru. Ve výše zmíněné knize se v úvodu píše, že u modelu MT10-36 byl zvětšen průměr sacího ventilu ze 37 na 40mm. Tím je myšleno oproti předchůdcům - K650, MT8, MT9. Zřejmě to zůstalo inovováno i pro MT11. Moc ale nechápu účel, když průměr sedla je stejný dle knihy a i dle katalogu má sedlo jedno katalogové číslo pro oba ventily.
Ventily na OHV jsou samozřejmě rozdílné, zejména materiálem. Asi jsem přišel na to, proč jsem měl v jedněch hlavách ventily stejného průměru. Ve výše zmíněné knize se v úvodu píše, že u modelu MT10-36 byl zvětšen průměr sacího ventilu ze 37 na 40mm. Tím je myšleno oproti předchůdcům - K650, MT8, MT9. Zřejmě to zůstalo inovováno i pro MT11. Moc ale nechápu účel, když průměr sedla je stejný dle knihy a i dle katalogu má sedlo jedno katalogové číslo pro oba ventily.