od serpico-3 » 14 úno 2013, 15:17
No, já si třeba nechal dělat podložky pod ventily/fiat 128/ a třeba v Kovosvitu byli technologové , inženýři, kteří věděli o co gou, ale přes všechny zkoušky tvrdosti podle Brinnella, nebo Rockewlla, mi je udělali tvrdší než bylo třeba a já měl strach je montovat...A o to je to větší paradox, že tady těchle dílů byly mraky,/na veterány/ ale lidé za ně chtěli velké peníze v domnění, že za hranicemi dostanou miliony, ale poté se nasytil trh a velká cena těchto veteránů už nemá nové kupce, protože ten, kdo to opravdu chtěl a měl peníze, to už má...A tohle je problém všech replik, jelikož cena kvalitního výrobku klesá s počtem vyrobených kusů, tak jsou velice drahé a většinou kvalitě výrobků neodpovídají ani náhodou..Ale v tom je to vlastně poutavé, máš origo špinavý díl na Jawu, ale renovátor si radši koupí "nový" díl z Indie, aby jej nemusel mýt a pak to odejde a on zjistí, že např. hřídel řazení přeřízne pilkou...

No, já si třeba nechal dělat podložky pod ventily/fiat 128/ a třeba v Kovosvitu byli technologové , inženýři, kteří věděli o co gou, ale přes všechny zkoušky tvrdosti podle Brinnella, nebo Rockewlla, mi je udělali tvrdší než bylo třeba a já měl strach je montovat...A o to je to větší paradox, že tady těchle dílů byly mraky,/na veterány/ ale lidé za ně chtěli velké peníze v domnění, že za hranicemi dostanou miliony, ale poté se nasytil trh a velká cena těchto veteránů už nemá nové kupce, protože ten, kdo to opravdu chtěl a měl peníze, to už má...A tohle je problém všech replik, jelikož cena kvalitního výrobku klesá s počtem vyrobených kusů, tak jsou velice drahé a většinou kvalitě výrobků neodpovídají ani náhodou..Ale v tom je to vlastně poutavé, máš origo špinavý díl na Jawu, ale renovátor si radši koupí "nový" díl z Indie, aby jej nemusel mýt a pak to odejde a on zjistí, že např. hřídel řazení přeřízne pilkou... :)