fiat 650 + prevodovka ural

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: fiat 650 + prevodovka ural

Re: fiat 650 + prevodovka ural

od serpico-3 » 10 úno 2013, 19:24

Bohužel ne, ale na internetu jsem to viděl..Jelikož jsem jezdil s Maluchou /měla ho žena/ asi 2 roky do práce, vím jak motor jde na volnoběh..Proto tam má motor jako silentblok péro.Bacha až budeš motor upravovat na nějakou skříň, tak nepřendej setrvák,/ je tam ťupka kvůli poloze-má protizávaží/, jinak ti vibrace převrátí motorku..Ale jinak upaloval slušně... :)

Re: fiat 650 + prevodovka ural

od last.degen » 09 úno 2013, 22:49

v aute se mi ten zvuk libi, nevidim duvod proc tomu melo byt u motorky jinak :) navic kdyz bude mit vyfuk jen holou trubku. nemas nejaky fotky ty motorky s kachnim motorem?

Re: fiat 650 + prevodovka ural

od serpico-3 » 09 úno 2013, 21:09

Jde taky o to, že ten zvuk toho motoru nebude nic moc..Jen pro zajímavost, rozprodával jsem ND z kachny Dyane a říkal jsem si, jak je ten motor bez těch plechů krásný a na inzerát přijel kluk , že ho bere, tak mu říkám a co ostaní věci, startér apod. nechceš? A on, ne já to budu dávat do motorky, už jsme jich pár udělali a je to ideální motor je lehký a dobře se chladí náporem...To jen tak pro zajímavost... :)

Re: fiat 650 + prevodovka ural

od last.degen » 09 úno 2013, 20:40

no ram udelat, ale rikal jsem ze by bylo fajn mit uz tu kyvku a tu cast ve ktery sedi prevodovka a na to zacit bastlit. ze by aspon neco bylo hotovy a usetrilo by se tim neco prace. jinak vidli asi pouziju z nejakyho starsiho choppera pokud se sezene. jeste to resim jinde a dost me potesilo ze jsem se moc nesetkal s nazory ze je to blbost a at se na to vykaslu, ale spis naopak ze je to dobrej napad. jo a vlasne kdyz uz kyvka a vsechno, tak asi i zadni kolo z dnepra bych pouzil. a na nej poradnej silnicni balon

Re: fiat 650 + prevodovka ural

od fapeko » 09 úno 2013, 19:34

Pokud neseženeš u nás nějaký rám tak koukni zde http://allegro.pl/listing.php/search?st ... y=156&sg=0 nebo tady http://allegro.pl/listing.php/search?st ... y=156&sg=0 myslím že za 100zl určitě někde seženeš , ale já bych si asi vyrobil rám přímo na míru. Chce to jen mít zkružovačku profilů ;) Hod si tady do inzerce požadavek na rám a možná se někdo ozve

Re: fiat 650 + prevodovka ural

od last.degen » 09 úno 2013, 12:22

Takze myslis pouzit celej ten zadek z dnepru? A k tomu nejakej DIY ram? Vcera kdyz jsem si jeste zkousel virtualne napasovat motor do toho ramu tak me napadlo to samy... protoze jsem zjistil ze se to tam jednoduse nevejde bez velkejch uprav ramu a to asi nema cenu. Me se tohle prave libilo protoze uz mam jednu 634 s papirama takze by to mělo aspon neco na čem by to mohlo jezdit :-D da se treba sehnat nakej bouranej ram z dnepra, abych si z nej moh urezat vsechno co potrebuju? A na to bych pak asi zacal bastlit ten ram novej

Re: fiat 650 + prevodovka ural

od fapeko » 09 úno 2013, 10:14

No dle toho posledního videa sám vidíš , že tam je napasovaná dněpří převodovka+*diferenciál*+kyvka. Věčí obavu mám ohledně toho rámu , že to bude i po nějakém masivním zpevnění pořád se kroutit,protože ty trubky jsou tenkostěné. Přece není problém si nechát naohýbat pár trubek dle vlastního návrhu a vyrobit si kvalitní rám , kde se nebudu bát že se mi to někde zlomí ,popřípadě kroutit v zatáčkách.
Taky jsem v minulosti dělal nějaké blbosti :lol: tak se koukni zde http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=58584
Jinak přeji mnoho úspěchu se stavbou ;)

Re: fiat 650 + prevodovka ural

od Muf » 09 úno 2013, 08:22

jestli chces tak mam jeden ram na 634 navic

fiat 650 + prevodovka ural

od last.degen » 09 úno 2013, 00:22

zdravim vsechny :D
resim ted takovej projekt, chteli bychom postavit motorku na miru pro motor z fiatu 126(650cc, 2valec, vzduchac, spodni rozvod, 17kw...) http://img0.sprzedajemy.pl/540x405_siln ... 711755.jpg, jako zaklad by mel poslouzit ram z jawy 634, samozrejme masivne upraveny, zesileny, konverze na modernejsi vidli s kotoucem atd. uchyceni a vsechno by nebyl vubec problem, ten nejvetsi spatruji v doprave vykonu od motoru ke kolu. premyslel jsem nad prevodovkami z starych anglii, ale ty sou prej tragicky. stare jawy zas moc subtilni, jelikoz tam to jsou vsechno objemy tak kolem 250, tak jsem si vzpomel na tuto vychodni zalezitost. chtel bych pouzit kompletni hnaci ustroji vcetne kardanu. takze se ptam, je pro tento ucel pouzitelna? ma nejaky problem ktery by jeji zastavbu mohl prekazit? bude kardan fungovat i na jine kyvce? kolik tak toci origo motor? tenhle fiati se tak sotva priblizi k 6000, ale ani nemam v planu ho tak honit. tady jsou 2 videa co jsem nasel, ze uz nekdo podobnou hovadinu udelal. http://www.youtube.com/watch?v=6Dyk5MQHDC8 http://www.youtube.com/watch?v=xBPfuTmA5xE popripade nekde meziti co me budete posilat do haje, s tim ze je to blbost, zkuste navrhnout nejakou lepsi prevodovku ktera by se pro tento ucel lepe hodila.
diky za odpovedi
AL

Nahoru