od stepky » 03 říj 2012, 09:26
Ahoj,
s dobíjením už jsem si nevěděl rady - eletrika není moje silná stránka. Nakonec jsem využil služeb jednoho autoeletrikáře z Českých Budějovic. Byl jediný z 5 elektrikářu, který se nabál alternátoru z Dněpra.
Ten alternátor a regulátor přeměřil a zjistil, že problém je v mechanickém regulátoru. Po dohodě vyměnil původní regulátor za elektronický. Měl jsem ale podnímku, že se nový regulátor musí vejít do původního krytu. Na alternátoru je taky pár oprav - nová ložiska, simering, původní diody nahrazeny novými.
Včera jsem si pro alternátor i regulátor dojel, vše mi bylo předvedeno na stolici a vysvětleno jak vše zapojit. Večer jsem altik i regulátor namontoval zpatky a vyzkoušel - funguje paradně. Kabeláž zůstala zachovaná, bylo jen nutné přepojit kontrolku dobíjení z kostry na +.
Cena celý opravy a dílu byla 2000. Je to dost, ale jsem naprosto spokojen.
Stepky
- Přílohy
-

- regulator.jpg (28.03 KiB) Zobrazeno 6577 x
Ahoj,
s dobíjením už jsem si nevěděl rady - eletrika není moje silná stránka. Nakonec jsem využil služeb jednoho autoeletrikáře z Českých Budějovic. Byl jediný z 5 elektrikářu, který se nabál alternátoru z Dněpra.
Ten alternátor a regulátor přeměřil a zjistil, že problém je v mechanickém regulátoru. Po dohodě vyměnil původní regulátor za elektronický. Měl jsem ale podnímku, že se nový regulátor musí vejít do původního krytu. Na alternátoru je taky pár oprav - nová ložiska, simering, původní diody nahrazeny novými.
Včera jsem si pro alternátor i regulátor dojel, vše mi bylo předvedeno na stolici a vysvětleno jak vše zapojit. Večer jsem altik i regulátor namontoval zpatky a vyzkoušel - funguje paradně. Kabeláž zůstala zachovaná, bylo jen nutné přepojit kontrolku dobíjení z kostry na +.
Cena celý opravy a dílu byla 2000. Je to dost, ale jsem naprosto spokojen.
Stepky