od serpico-3 » 25 lis 2013, 18:23
Ono záleží i na silnici, mám vyzkoušeno, že dobře seřízená geometrie na kvalitní silnici s dobrým sklonem vozovky umožní, že moto jede /v prostředku vozovky/ po puštění řídítek krásně rovně, při jemném zatlačení /na obě strany/na řídítka lehce zatáčí a řidič se s ničím nerve..A samozřejmě je to vždy kompromis, protože seřízení, kdy řidič jede sám a vše je bezvadné, se změní, pokud veze náklad v sajdě nebo za sebou..Já osobně jsem si motorku naklonil víc k sajdě, takže se s ní trochu peru, ale jen tak se mi nezvedá sajda..Měl jsem to dřív tak, že když jsem měl mitfáru v sajdě, sezení bylo bezvadné, ale jakmile někdo sedl ještě za mě, zvedala se mi sajda i při jízdě rovně /mitfára měl jen 50 kg/.., jakmile jsem jen trochu zatočil doprava...A zadní kyvka je v této věci na nic, protože zadní tlumiče jsou moc měkké a při opravdové střelbě chybí tuhost péráka..

Ono záleží i na silnici, mám vyzkoušeno, že dobře seřízená geometrie na kvalitní silnici s dobrým sklonem vozovky umožní, že moto jede /v prostředku vozovky/ po puštění řídítek krásně rovně, při jemném zatlačení /na obě strany/na řídítka lehce zatáčí a řidič se s ničím nerve..A samozřejmě je to vždy kompromis, protože seřízení, kdy řidič jede sám a vše je bezvadné, se změní, pokud veze náklad v sajdě nebo za sebou..Já osobně jsem si motorku naklonil víc k sajdě, takže se s ní trochu peru, ale jen tak se mi nezvedá sajda..Měl jsem to dřív tak, že když jsem měl mitfáru v sajdě, sezení bylo bezvadné, ale jakmile někdo sedl ještě za mě, zvedala se mi sajda i při jízdě rovně /mitfára měl jen 50 kg/.., jakmile jsem jen trochu zatočil doprava...A zadní kyvka je v této věci na nic, protože zadní tlumiče jsou moc měkké a při opravdové střelbě chybí tuhost péráka.. ;)