karburatory mt11

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: karburatory mt11

Re: karburatory mt11

od drumbas » 23 srp 2012, 19:28

jo kdby někdo měl zajem za litr je pustim
ty k 68
mužete laborovat
k 65 za 500

Re: karburatory mt11

od drumbas » 23 srp 2012, 16:01

mam doma k 65 i k 68
ale ani sjedněma to nebylo ono
kupil sem k 37 a zatim super startuju za studena i za tepla na jedno šlapnuti
asi je tam necham a bude pokoj

Re: karburatory mt11

od Davy » 23 srp 2012, 10:08

Uz jsem to taky nasel, prej manual je a bit confusing :)
Dam tam pertinaxovy podlozky a porty udelam do nich. Kdyz uz ty manometry mam ...

Re: karburatory mt11

od Dneprstein » 23 srp 2012, 09:33

Řekl bych, že B je správně...

Re: karburatory mt11

od Davy » 23 srp 2012, 09:30

Nevite nekdo na co je z boku na K68 ta mosazna trubicka? Podle anglicky psanejch stranek je to balancing port, ale je to pripojeny podle me k plovakovce a ne k difuzoru. Neni to jen odvzdusneni plovakovky?

Re: karburatory mt11

od Davy » 30 črc 2012, 08:22

to uz jsem se docet na nejakym webu o ruskejch karbuatorech ze s K68 je to ponekud bohate. Uvidime.

Me se to, cece, tvari bohaty i s tema K63. Ale dole, kolem volnobehu. Studenej chyta paradne, ale teplej kdyz nechytne na prvni slapnuti, tak se uleje. Mozna plovakovky.

Re: karburatory mt11

od Michal » 27 črc 2012, 21:07

V tom případě také příjemné ladění :-) K68 mají o 2mm větší difuzor než K63/K65, k tomu jsou dle tabulek otryskovány na Urala 650.
Některé Dněpry s tím jezdí velmi dobře, některé vyžadují přetryskovat. Mě to s nimi nejelo přes 80, musel jsem tam dát mnohem menší hlavní trysky z K65 aby mi jelo normálně. Ale ty už jsou pro změnu trochu moc chudé. K experimentování s tryskama Mikuni (Ruské jsem nikde nesehnal odstupňované) jsem se zatím nedostal. Mají rozdílné číslování.

Re: karburatory mt11

od Davy » 27 črc 2012, 08:20

vcera mi to chciplo na semaforu na prumyslovy, asi se na to vyseru a koupim K68 :/

zmena - uz jsem je koupil :)

Re: karburatory mt11

od Michal » 26 črc 2012, 20:17

Kuželka s těsnící podložkou je z K63 i K65 a měla by být i ve starých provedeních K68. Kuželka s vitonovou špičkou je ve všech rejžích (v různých tvarech) a v K68 včetně "ukrajinských napodobenin". Nevím, jak se liší sedlo pro kuželku.

Obecně K63T a K65T se navzájem liší v podstatě jen komínkem a jehlou.

karburatory mt11

od Davy » 26 črc 2012, 12:03

Bylo mi doporuceno vymenit jehlu plovaku za jinou s gumovou kuzelkou. Nasel jsem web, kde o tom typek pise, dily bere z nejakeho repair-kitu pro K65. Ja mam K63. Jakej je rozdil mezi K65 a K63? A nevite nekdo kde by se ten bazmek dal sehnat aniz bych musel kupovat celej ten kit u nemcu?
DSCN1812.JPG
Tak jinak, ta vpravo je prej puvodni K65, vlevo je z repair kitu. Takze sehnat puvodni z K65. A ten rozdil by snad mel bejt v prumeru jehly a kominku jehly.

Nahoru