od Jura » 10 dub 2013, 02:40
Pokud jsou ve filtru drátěnky nebo originální vlascová vložka, má vyůstění odfuku motoru pozitivní vliv. Jestliže tam dáme bavlněnou nebo papírovou filtrační vložku , olej z odfuku ji znehodnocuje. Přemýšlel jsem o molitanovém filtru jako u krosových motorek, kterej bych nacpal místo původní vlascové vložky, i případná úprava tvaru filtru by neměl být problém. Zbývá najít tvarově podobnou vložku. V případě molitanu bych odfuk motoru k filtru nepřipojoval, jelikož z něho neteče olej určený k penetraci molitanových vzduchových filtrů. Dobrý je, ze to kdykoliv vyperete.blby zase to, ze ten bordel v kterym se to pere, něco stoji. Filtrace u molitanu není tak účinná jako u papíru či bavlny, ale pro tyto motory si myslím dostatečná.
Pokud jsou ve filtru drátěnky nebo originální vlascová vložka, má vyůstění odfuku motoru pozitivní vliv. Jestliže tam dáme bavlněnou nebo papírovou filtrační vložku , olej z odfuku ji znehodnocuje. Přemýšlel jsem o molitanovém filtru jako u krosových motorek, kterej bych nacpal místo původní vlascové vložky, i případná úprava tvaru filtru by neměl být problém. Zbývá najít tvarově podobnou vložku. V případě molitanu bych odfuk motoru k filtru nepřipojoval, jelikož z něho neteče olej určený k penetraci molitanových vzduchových filtrů. Dobrý je, ze to kdykoliv vyperete.blby zase to, ze ten bordel v kterym se to pere, něco stoji. Filtrace u molitanu není tak účinná jako u papíru či bavlny, ale pro tyto motory si myslím dostatečná.