od Míra » 28 úno 2012, 10:27
martin21: kolo nesmí házet na vejšku, do boků to moc nevadí, všichni co viděli moje přední kolo ví

háže mi asi o 2cm do boků, chybí v něm asi 6 drátů, a stejně to s řidítkama netřepe. u tebe bych viděl spíš problém v krku řízení, uložení bude posmrti, a proto se ti všechno přenáší do řidítek. pokud je krk !absolutně! vpořádku, tak jakýkoliv kmitání utlumí masa motorky - poněvadž se s otáčením řidítek mění výška krku, tuto změnu kompenzujou tlumiče protože motorka se nechce hnout, a pokud to probíhá bez vůlí, tak pak už záleží na tlumičích, pokud tluměj, tak se utlumí i kmitání.pokud jsou zadřený, nebo suchý nebo někde i málá vůle je problém. tlumič řízení zatím nemám, protože sem ho k moto nedostal, a nad 10km v hodině už řidítka nekmitaj. pod 10km jsou změny v geometrii moc pomalý, pak už se to rozkmitává i když je to ok, pak už je třeba ten tlumič řízení.
martin21: kolo nesmí házet na vejšku, do boků to moc nevadí, všichni co viděli moje přední kolo ví :-) háže mi asi o 2cm do boků, chybí v něm asi 6 drátů, a stejně to s řidítkama netřepe. u tebe bych viděl spíš problém v krku řízení, uložení bude posmrti, a proto se ti všechno přenáší do řidítek. pokud je krk !absolutně! vpořádku, tak jakýkoliv kmitání utlumí masa motorky - poněvadž se s otáčením řidítek mění výška krku, tuto změnu kompenzujou tlumiče protože motorka se nechce hnout, a pokud to probíhá bez vůlí, tak pak už záleží na tlumičích, pokud tluměj, tak se utlumí i kmitání.pokud jsou zadřený, nebo suchý nebo někde i málá vůle je problém. tlumič řízení zatím nemám, protože sem ho k moto nedostal, a nad 10km v hodině už řidítka nekmitaj. pod 10km jsou změny v geometrii moc pomalý, pak už se to rozkmitává i když je to ok, pak už je třeba ten tlumič řízení.