od Dneprstein » 06 led 2012, 17:03
Jý teda nevim, jestli tomu rozumim správně, ale já to chápu tak, že se musí zmenšit unašeč hardyny. O 1mm ze strany do převodovky, o 4mm ze strany hardyspojky (což mi ale přijde divný, protože pak tam s tý vidličky mnoho nezůstane). Vidlička kardanu ze strany hardyspojky (tim ale asi myslej druhou stranu unašeče) o 2mm a vidlička ze strany kardanu o 3mm... Ovšem celý mi to přijde takový nějaký vachrlatý a hodně bych si rozmyslel, než bych do něčeho říznul... Pak se tam něco píše o zkosení unašeče (viz. obrázek), ale stejně tak se tam píše něco o broušení rámu (navíc na tom obrázku ten rám vypadá spíš jako Dněpří, než Uralí)... Tak nevim, co tim molodci přesně myslej...
Jý teda nevim, jestli tomu rozumim správně, ale já to chápu tak, že se musí zmenšit unašeč hardyny. O 1mm ze strany do převodovky, o 4mm ze strany hardyspojky (což mi ale přijde divný, protože pak tam s tý vidličky mnoho nezůstane). Vidlička kardanu ze strany hardyspojky (tim ale asi myslej druhou stranu unašeče) o 2mm a vidlička ze strany kardanu o 3mm... Ovšem celý mi to přijde takový nějaký vachrlatý a hodně bych si rozmyslel, než bych do něčeho říznul... Pak se tam něco píše o zkosení unašeče (viz. obrázek), ale stejně tak se tam píše něco o broušení rámu (navíc na tom obrázku ten rám vypadá spíš jako Dněpří, než Uralí)... Tak nevim, co tim molodci přesně myslej...