od Míra » 20 pro 2011, 09:49
zvhledem k převodu vahadel, který zvyšujou zdvih na ventilu, bych se bál, aby při zvětšení zdvihu nebyly vahadla namáhaný moc velkou silou, nebo nevyjížděli mimo odvalovací plochu co se odvaluje po dříku ventilu, nebo aby nepraskaly pružiny. v nejhorším případě by se ti i mohli potkávat ventily. přecejen zdvih ventilu se při zvýšení zdvihu vačky o 1,1mm zvedne určitě o něco kolem 2mm i zdvih ventilu. zas na druhou stranu by to mohlo o něco zvednout výkon motoru, stejnětak ale zhoršit starty (změna časování, větší střih ventilů), a taky max otážky, protože při větším zdvihu vačky bude zrychlení na součástech rozvodu větší, ale setrvačný hmoty zůstavaj stejný. proto má MT10-36 lehčí zdvihátka s pomocnýma vratnýma pružinama. tohle všechno bych radši před finální montáží alespoň skusmo ověřil.
zvhledem k převodu vahadel, který zvyšujou zdvih na ventilu, bych se bál, aby při zvětšení zdvihu nebyly vahadla namáhaný moc velkou silou, nebo nevyjížděli mimo odvalovací plochu co se odvaluje po dříku ventilu, nebo aby nepraskaly pružiny. v nejhorším případě by se ti i mohli potkávat ventily. přecejen zdvih ventilu se při zvýšení zdvihu vačky o 1,1mm zvedne určitě o něco kolem 2mm i zdvih ventilu. zas na druhou stranu by to mohlo o něco zvednout výkon motoru, stejnětak ale zhoršit starty (změna časování, větší střih ventilů), a taky max otážky, protože při větším zdvihu vačky bude zrychlení na součástech rozvodu větší, ale setrvačný hmoty zůstavaj stejný. proto má MT10-36 lehčí zdvihátka s pomocnýma vratnýma pružinama. tohle všechno bych radši před finální montáží alespoň skusmo ověřil.