od Dneprstein » 04 úno 2011, 11:43
No, já tam mam zřejmě to originální: 92/68/40 zkoušel jsem volnoběh 45 (protože když jsem to koupil byla na jednom karbci tryska 40 a na druhym 45), ale neosvědčilo se mi to. Střední trysku jsem zkoušel měnit tužim za 78, nebo 80 (už nevim - měl jsem je pučený), že by to vyřešilo náběh z nižších otáček, ale to už asi bylo moc. S jehlou hýbám mezi 2 a 3 zářezem (jsou tam celkem čtyři). Na sólo stačí druhý od zhora, se sajdou to moc nejede. Ale, aspoň u mě, se na tom strašně podepisuje nastavení zapalování. Ta motorka jezdí úplně jinak kladívkem (a podle toho jakou má regulátor zrovna náladu) a úplně jinak s bezkontaktem. Dokonce i startovací procedura je úplně jiná. V provnání s Dněprem ex-soudruha Patočky (který tam měl Pekary) jsem měl vyšší volnoběh, pokud měl být pravidelný a musel jsem to víc vytočit a řadit později, pokud jsem měl jet stejně. Ale zas tomu paradoxně v táhlých kopcích, pokud ten motor měl otáčky nedocházel dech a jelo to furt stejně. Kopec na Svojanov se dal v klidu vyjet tak, že v půlce jsem řadil při 50 km/h za 3 a už se to udrželo a Stvořidla, pokud mě nikdo nebrzdil se dala na výjezdu z lesa řadit za 3 taky... Pavel Kučera má na svym starym Dněpru taky Jikovy, s tryskama údajně 100/72/40, ale nevim, jestli to otryskování platí pro původní (Dněpří) motor, nebo K-750 co tam má teď...
No, já tam mam zřejmě to originální: 92/68/40 zkoušel jsem volnoběh 45 (protože když jsem to koupil byla na jednom karbci tryska 40 a na druhym 45), ale neosvědčilo se mi to. Střední trysku jsem zkoušel měnit tužim za 78, nebo 80 (už nevim - měl jsem je pučený), že by to vyřešilo náběh z nižších otáček, ale to už asi bylo moc. S jehlou hýbám mezi 2 a 3 zářezem (jsou tam celkem čtyři). Na sólo stačí druhý od zhora, se sajdou to moc nejede. Ale, aspoň u mě, se na tom strašně podepisuje nastavení zapalování. Ta motorka jezdí úplně jinak kladívkem (a podle toho jakou má regulátor zrovna náladu) a úplně jinak s bezkontaktem. Dokonce i startovací procedura je úplně jiná. V provnání s Dněprem ex-soudruha Patočky (který tam měl Pekary) jsem měl vyšší volnoběh, pokud měl být pravidelný a musel jsem to víc vytočit a řadit později, pokud jsem měl jet stejně. Ale zas tomu paradoxně v táhlých kopcích, pokud ten motor měl otáčky nedocházel dech a jelo to furt stejně. Kopec na Svojanov se dal v klidu vyjet tak, že v půlce jsem řadil při 50 km/h za 3 a už se to udrželo a Stvořidla, pokud mě nikdo nebrzdil se dala na výjezdu z lesa řadit za 3 taky... Pavel Kučera má na svym starym Dněpru taky Jikovy, s tryskama údajně 100/72/40, ale nevim, jestli to otryskování platí pro původní (Dněpří) motor, nebo K-750 co tam má teď...