od Honda Wanderer » 07 říj 2011, 19:21
Takže můj názor. 11 600 by řekněme mohla být. Zas taková blátoocel to nebude, je to použité u jedné z nejnamáhanější součásti vůbec, navíc s miliony cyklů. Měl jsem to v ruce před nějakým časem, podle mě je to tvrdší, doporučuji nějakou ocel třídy 12. Kdybych to měl vykuchané, tak to zkusím pilníkem. Chromová ocel je obecně třídy 17 a chrom je tam jen z důvodu korozivzdornosti (min 15%). Vzhledem k tomu, že to bude vesměs v oleji, tak bych tu korozi neřešil. Uváděná 1.2316 na tohle není moc použitelná. Jedná se o nástrojovou ocel, vzhledem k použití to může i prasknout. Navíc se to bude blbě obrábět. 1.2787 je už úplně mimo.
... (s tím vzděláním se opravdu nechci chlubit, takže mažu)....
Pokud se toho pojede maloseriovka, tak bych nějaký ten kousek taky vzal.

Takže můj názor. 11 600 by řekněme mohla být. Zas taková blátoocel to nebude, je to použité u jedné z nejnamáhanější součásti vůbec, navíc s miliony cyklů. Měl jsem to v ruce před nějakým časem, podle mě je to tvrdší, doporučuji nějakou ocel třídy 12. Kdybych to měl vykuchané, tak to zkusím pilníkem. Chromová ocel je obecně třídy 17 a chrom je tam jen z důvodu korozivzdornosti (min 15%). Vzhledem k tomu, že to bude vesměs v oleji, tak bych tu korozi neřešil. Uváděná 1.2316 na tohle není moc použitelná. Jedná se o nástrojovou ocel, vzhledem k použití to může i prasknout. Navíc se to bude blbě obrábět. 1.2787 je už úplně mimo.
... (s tím vzděláním se opravdu nechci chlubit, takže mažu).... ;)
Pokud se toho pojede maloseriovka, tak bych nějaký ten kousek taky vzal. ;)