od krovak.xixao » 20 srp 2020, 09:24
Ahoj,
čekal bych, že bude nějaký problém buďto na té clonce, která otevírá a zavírá odfuk motoru nebo horší varianta, propálený píst. Ale ten píst bys asi poznal a podle toho, že ti z odfuku nic nejde, tak bych to tipoval na tu clonku. Budeš muset sundat kryt rozvodových kol a zjistit, jestli ta clonka otevírá ve správný čas. Nechalo by se to možná zjistit i tak, že bys startovačkou točil motorem a u toho foukal do toho odfuku. Mělo by ti to otevírat a zavírat podle polohy klikovky. Pokud se nepletu tak když jdou písty dolů, mělo by to mít ten odfuk otevřený.
Pokud ti to bude otevírat jindy nebo vůbec, je problém s tou clonkou. Může být i jenom vypadnutý váleček, který slouží jako aretace, aby se clonka pohybovala s vačkovou hřídelí.
Hodně zdaru při diagnostice.
Lukáš
Ahoj,
čekal bych, že bude nějaký problém buďto na té clonce, která otevírá a zavírá odfuk motoru nebo horší varianta, propálený píst. Ale ten píst bys asi poznal a podle toho, že ti z odfuku nic nejde, tak bych to tipoval na tu clonku. Budeš muset sundat kryt rozvodových kol a zjistit, jestli ta clonka otevírá ve správný čas. Nechalo by se to možná zjistit i tak, že bys startovačkou točil motorem a u toho foukal do toho odfuku. Mělo by ti to otevírat a zavírat podle polohy klikovky. Pokud se nepletu tak když jdou písty dolů, mělo by to mít ten odfuk otevřený.
Pokud ti to bude otevírat jindy nebo vůbec, je problém s tou clonkou. Může být i jenom vypadnutý váleček, který slouží jako aretace, aby se clonka pohybovala s vačkovou hřídelí.
Hodně zdaru při diagnostice.
Lukáš