od kudlin » 28 bře 2020, 20:11
Zdravim.Podělím se o svou zkušenost.Se 68 jsem měl ten samý problém.Start nádherný,ale pak střílení,volnoběh dobrý,ale za plynem při jízdě to nešlo.Nové svíčky odrovnané,uplně černé po 6 kilometrech.Samý problém jsme řešili spolu s jedním uživatelem fóra,který do karbeců
podle návodu na youtube podle nějakého zdatného ruského či ukrajinského mechanika vyvrtal pod nějakým úhlem tusim čtverku díru.Stejně mu furt odcházela svíčka za svíčkou,jako mě.Minulý týden mě došla velká repas sada na karbecy K 65.Po montáži jsem se dnes vozil krásně půlku dne.Myslím si že 68 jsou spíš na uraly,ale nemůžu soudit,urala nemám.A k úplnosti dodám že mám prekroužkované písty,tlak 7.2 a 7.4.Zapalko bezkontakt,vzduchový filtr klasiku,ten zamotaný naolejovaný vlasec,časování ventilů nastaveno.Ten kolega si nakonec koupil uplně nové K 65 a je také spokojen.Nevim ale co máš za motor,jestli 650 nebo 750.Napiš jak si to vyřešil.Ať se daří.
Zdravim.Podělím se o svou zkušenost.Se 68 jsem měl ten samý problém.Start nádherný,ale pak střílení,volnoběh dobrý,ale za plynem při jízdě to nešlo.Nové svíčky odrovnané,uplně černé po 6 kilometrech.Samý problém jsme řešili spolu s jedním uživatelem fóra,který do karbeců
podle návodu na youtube podle nějakého zdatného ruského či ukrajinského mechanika vyvrtal pod nějakým úhlem tusim čtverku díru.Stejně mu furt odcházela svíčka za svíčkou,jako mě.Minulý týden mě došla velká repas sada na karbecy K 65.Po montáži jsem se dnes vozil krásně půlku dne.Myslím si že 68 jsou spíš na uraly,ale nemůžu soudit,urala nemám.A k úplnosti dodám že mám prekroužkované písty,tlak 7.2 a 7.4.Zapalko bezkontakt,vzduchový filtr klasiku,ten zamotaný naolejovaný vlasec,časování ventilů nastaveno.Ten kolega si nakonec koupil uplně nové K 65 a je také spokojen.Nevim ale co máš za motor,jestli 650 nebo 750.Napiš jak si to vyřešil.Ať se daří.