Prasklý ráfek

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Prasklý ráfek

Re: Prasklý ráfek

od Ivo » 26 črc 2011, 12:56

Tak to je naprosto super :) Díky za info...

Re: Prasklý ráfek

od Stopl » 26 črc 2011, 08:27

Ahoj,reklamoval jsem a dostal jsem nový (duralový) ráfek.Další dva jsem si koupil a nyní přeplétáme.Pavla musím pochválit za přístup a rychlost vyřízení.

Re: Prasklý ráfek

od Ivo » 25 črc 2011, 23:13

Hoj a jak to vlastně teda dopadlo? Reklamoval jsi? Nebo jsi kupoval nový ráfek????

Re: Prasklý ráfek

od Stopl » 21 črc 2011, 11:58

Jo o něm jsem věděl z jeho cestopisu.
Dnes mě došel duralový ráfek a tak musím pochválit Pavla za rychlé vyřízení.Ráfek vypadá pěkně,ale jsem zvědav po zimě.

Re: Prasklý ráfek

od Němec » 21 črc 2011, 07:50

v čechách taky jeden ničitel ráfku - shodou okolností bydlí kousek ode mě :)
http://www.baron-mb.cz/Expedice/norskoexpedice.html

Heidenau mi na zadku vydržela tuším kolem 9-10k km, sjetá až na hladko.

Re: Prasklý ráfek

od Stopl » 19 črc 2011, 09:13

Fakt je,že jsem ty gumy vzhledem k zatížení přehušťoval.Uralšiny jsem měl krátce ze začátku,kdy jsem se na motce se sajdou učil jezdit a cestovní rychlost byla o dost nižší.Po nějakých 2500 km jsem je měnil.

Re: Prasklý ráfek

od Michal » 18 črc 2011, 19:57

Silniční Uralšíny seděly? :shock: Docela si nedovedu představit gumy, které by klouzaly víc. Překvapivě kloužou za sucha úplně stejně jako za mokra. Naložená sajda se mi v zatáčce nezvedne, protože ta guma uklouzne dřív, než by ke zvednutí sajdy došlo. I krosový drapák mi drží na asfaltu líp.
K37 jsem si obul na přední kolo, protože s Uralšínou jsem měl občas problém zatočit. V nekonečných Bosenských serpentýnách neuklouzla ani jednou. Jen v mokrém terénu vede jen průměrně, prostě to není offroad guma. Na zadním kole jsem ji nezkoušel, na silnici mám doma stále ještě dost Uralšín k dojetí a do terénu drapák.

Re: Prasklý ráfek

od Ivo » 18 črc 2011, 19:46

Hoj, prasklé je problém, který se neobjevuje zase tak často. Myslím, že kupovat hned nové je docela hloupost. Já mám na svém Uralu 18tis km a prasklý nemám ještě ani jeden a to ho zrovna moc nešetřím :)
Co se týče Heidenau, tak já jsem s nimi naprosto spokojený. Drží jak přibité, na mokru taky a to skákání by mohlo být způsobené přehuštěním. Jinak, mám na nich teď najeto 15tis km a stále mám obstojný vzorek. Samozřejmě je mezi sebou střídám...

Re: Prasklý ráfek

od Stopl » 18 črc 2011, 13:12

http://www.horizonsunlimited.com/hubb/r ... expo-56886

Ahoj Petře,našel jsem dalšího člena našeho Klubu prasklých ráfků.Problém řeším zakoupením duralových ráfků.

Re: Prasklý ráfek

od Stopl » 09 črc 2011, 06:22

Ahoj,
v záruce to ještě mám a předpokládám,že to po Pavlově dovolené rychle vyřídíme.Na příští rok chystám delší cestu a protože nejsem první koho to postihlo,tak už těm ráfkům už moc nevěřím.Uvažuji o koupi nového duralového kola,které bych na delší cesty dával dozadu.Záleží na ceně.
Jinak ještě řeším pneumatiky.Mám nasazené Heidenau K37 a zdá se mě,že to na nich trochu skáče /můj subjektivní dojem/,vloni používané původní Uralshiny seděly lépe,ale rychleji se sjížděly.

Re: Prasklý ráfek

od Němec » 09 črc 2011, 01:24

Ahoj,
nemáš to ještě v záruce? Motorku máš jestli dobře pamatuju rok a kousek?
Mě potkalo to samý - výměna naprosto bez problémů - udělal to jen jeden ráfek, i když zadní tři kola točím jak se mi zrovna hodí a kde je jakej vzorek. najeto mám už přes 20k, tak snad co mělo prdout prdlo a ostatní dva ráfky + ten nový budou ok.

Prasklý ráfek

od Stopl » 08 črc 2011, 09:59

DSCN0398.JPG
Jak jsem již psal v tématu cestování,praskl nám při zpáteční cestě z Itálie ráfek.Na Uralu bylo najeto v tu dobu 13200 km a prasklé kolo mohlo mít najeto vzadu tak 8-9 tis.km.Fakt je,že Ural byl plně zatížen a v Alpách a Dolomitech dostal docela zabrat.
Zvažuji dvě varianty - nějaký jiný vhodný pevnější ráfek /poraďte/ nebo zakoupení kompletního kola s duralovým ráfkem /používané od loňska na nových Uralech/.

Nahoru