od Michal » 04 zář 2017, 18:53
Na MT-11 může být namontováno několik typů karburátorů.
Jsou li tam origo K-63 nebo K-65, pak sytič se ovládá tyčkou, kterou je potřeba vytáhnout a pootočit, aby zůstala vytažená.
Je-li tam K-68, tam se sytič jen vytahuje, drží nahoře sám.
Pak jsou ještě mnohem starší karburátory, kde nevím zda vůbec sytič mají. Dále si tam lidi bastlili karburátory Jikov, které mají sytič na páčku.
Na to, aby to nechtělo chytnout, stačí když je volnoběžná směs seřízená na horké léto a ono se výrazně ochladí.
Vůle ventilů má být 0,08 až 0,10 mm. V žádném případě ne méně než 0,08mm, nad 0,15 je to zvonkohra. Při 1 mm to musí mít zvuk jak kladívko na kovadlině.
Na MT-11 může být namontováno několik typů karburátorů.
Jsou li tam origo K-63 nebo K-65, pak sytič se ovládá tyčkou, kterou je potřeba vytáhnout a pootočit, aby zůstala vytažená.
Je-li tam K-68, tam se sytič jen vytahuje, drží nahoře sám.
Pak jsou ještě mnohem starší karburátory, kde nevím zda vůbec sytič mají. Dále si tam lidi bastlili karburátory Jikov, které mají sytič na páčku.
Na to, aby to nechtělo chytnout, stačí když je volnoběžná směs seřízená na horké léto a ono se výrazně ochladí.
Vůle ventilů má být 0,08 až 0,10 mm. V žádném případě ne méně než 0,08mm, nad 0,15 je to zvonkohra. Při 1 mm to musí mít zvuk jak kladívko na kovadlině.