Přikládám schéma úpravy elektriky 12V Dněprů a Uralů s kulatou spínací skříňkou a pojistkovou skříňkou pod brejlema.
Pokud máte Káčkovou spínačku ve světle, s tou vám nepomůžu, neznám ji.

- Modifikované schéma pro Dněpry a Uraly
- schema_dnepr.gif (13.06 KiB) Zobrazeno 10694 x
Zbytek zapojení je jako u originálu.
Přívod od alternátoru není jištěný, protože spínačka nemá rozdělené kontakty. Mít jednu společnou pojistku na přívodu by mohlo být nepříjemné pří zkratu nepodstatného spotřebiče.
-Klíčové spotřebiče jako je zapálko a regulátor mají samostatnou pojistku, aby je zkrat nepodstatného spotřebiče nevyřadil.
-Hlavní světlo má samostatnou pojistku, abyste v noci při zkratu obrysovky nepřišli o jediné důležité světlo. Zde záleží na provedení vypínače světel. Např Ural 750 s Domino přepínači má nezávislé přívody 2 dráty ukryté ve svazku připojené na společný konektor. Jeden s drátů oddělte pro rozdělení přívodu.
-Kontrolka oleje a regulátor (případně jeho kontrolka) se vypíná chcípákem spolu se zapalováním. Jednak protože tyhle věci nemají důvod být bez zapalování zapnuté a hlavně kvůli indikaci napájení zapálka červenýma kontrolkama. Pokud tedy otočíte klíčkem a kontrolky se nerozsvítí, hned víte, že máte hledat problém, třeba vyplý chcípák, a ne až po 10 minutách marného nakopávání s ulitým motorem. V případě Uralu 750 také proto, že regulátor přes kontrolku dobíjení ovládá ochranné relé startéru (startuje jen když svítí) díky tomuto zapojení s vyplým chcípákem nebude startér běžet.
Ne neprovozuji dílnu, mám jen svoji garáž a dílničku. Služby za úplatu ze zásady neposkytuji.
Přikládám schéma úpravy elektriky 12V Dněprů a Uralů s kulatou spínací skříňkou a pojistkovou skříňkou pod brejlema.
Pokud máte Káčkovou spínačku ve světle, s tou vám nepomůžu, neznám ji.
[attachment=0]schema_dnepr.gif[/attachment]
Zbytek zapojení je jako u originálu.
Přívod od alternátoru není jištěný, protože spínačka nemá rozdělené kontakty. Mít jednu společnou pojistku na přívodu by mohlo být nepříjemné pří zkratu nepodstatného spotřebiče.
-Klíčové spotřebiče jako je zapálko a regulátor mají samostatnou pojistku, aby je zkrat nepodstatného spotřebiče nevyřadil.
-Hlavní světlo má samostatnou pojistku, abyste v noci při zkratu obrysovky nepřišli o jediné důležité světlo. Zde záleží na provedení vypínače světel. Např Ural 750 s Domino přepínači má nezávislé přívody 2 dráty ukryté ve svazku připojené na společný konektor. Jeden s drátů oddělte pro rozdělení přívodu.
-Kontrolka oleje a regulátor (případně jeho kontrolka) se vypíná chcípákem spolu se zapalováním. Jednak protože tyhle věci nemají důvod být bez zapalování zapnuté a hlavně kvůli indikaci napájení zapálka červenýma kontrolkama. Pokud tedy otočíte klíčkem a kontrolky se nerozsvítí, hned víte, že máte hledat problém, třeba vyplý chcípák, a ne až po 10 minutách marného nakopávání s ulitým motorem. V případě Uralu 750 také proto, že regulátor přes kontrolku dobíjení ovládá ochranné relé startéru (startuje jen když svítí) díky tomuto zapojení s vyplým chcípákem nebude startér běžet.
Ne neprovozuji dílnu, mám jen svoji garáž a dílničku. Služby za úplatu ze zásady neposkytuji.