pístní kroužky

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: pístní kroužky

Re: pístní kroužky

od Jirka veteran » 05 led 2016, 21:50

OK, díky. Myslel jsem, že je to nějaký dodavatel zde v Čechách a že mi to uniklo. Už jsem pochopil, že pokud bych potřeboval něco na rusky stroj, tak jedině od tebe, život mne naučil že vselijake experimentování s nevyzkousenymi dodavateli toliko na hovado dobré jest. A příkladů tohoto je zde na fóru opravdu mnoho.

Re: pístní kroužky

od fapeko » 05 led 2016, 19:17

Do všech motoru co generálkují dávám Polské písty Allmont .Maji ISO a jsou opravdu dobré .Kupuji je od tohoto prodejce respektíve kupuji všechny díly z Allegra.Mužu ti pomoci z nákupem dílu
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... i-1-1-1218

Re: pístní kroužky

od bobanbob » 05 led 2016, 19:11

http://www.almet.cz/ jestly nemyslí hradecký almet

Re: pístní kroužky

od Jirka veteran » 05 led 2016, 18:40

Fapeko, kdo je Allmont? Neznám, mohu vědět zda je to výrobce nebo dodavatel? Cena za tu pístní sadu je více než dobrá, pokud ty písty mají vše jak má být.. Děkuji za odpověď.

Re: pístní kroužky

od mirda » 04 led 2016, 23:20

Já jsem rád za každou dobrou radu a protože do jara je času dost,tak
ještě zvážím tu tvou.Ale pro dnešek už končím...

Re: pístní kroužky

od fapeko » 04 led 2016, 22:53

Kliku musíš vytáhnout ,vyčistit, proměřit a popřípadě přebrousit .Ta klika od výroby je už špatně nabroušena a vyůhlovaná.
Takových jako ty už tady bylo co říkali klika je v pohodě proč bych ji měl tahat ven .Ale klidně ji tam nech a po ujetí několika stovek km si to zopákneš vše znovu ,ale v podstatně dražší verzi
Klika1.jpg
Klika2.jpg
Jako soustružník víš co je pasametr a měl bys ho určitě používat :!:
Ohledně strkání nových pístních kroužku do vydřeného,křívého,ovalitého,kuželového válce si myslím že je to prasárna na ruský způsob GO motoru kdy to bude ještě horší než ty původní kroužka.Ty válce jsou taky od výroby křivé zmetky kde je potřeba udělat výbrus a dodat tam kvalitní pístní sadu z Allmontu za cca 1200kč/2ks kde je zajištěna kvalita a ne nějaké předražené ruskomadarské zmetky kde tě vyjde sada na 2500kč
Ale jak píšeš neděláš to poprve a máš s tím zkušenosti ,tak ber moje rady jako irelevantní

Re: pístní kroužky

od mirda » 04 led 2016, 22:16

Kliku jsem rozebranou neměl, ale když se tam nic nemele a do teď to jezdilo,tak spoleham,že to zas pojede.
Ve hlavách jsem vyměnil a vystružil vodítka.Na sedlách jsem ofrezoval všechny tři úhly a zabrousil s novými ventily.
Nedělal jsem to poprvé a jako dlouholetý soustružník vyučen fuškama mám k tomuhle blízko.

Re: pístní kroužky

od fapeko » 04 led 2016, 21:50

Jak viš že je OK ty jsi ji měl rozebranou ?
Co ty hlavy v jakem jsou stavu co jsi na nich dělal?

Re: pístní kroužky

od mirda » 04 led 2016, 21:45

Klikovka je OK...,ojnice má vůli jen malinko do stran,jinak ne.

Re: pístní kroužky

od fapeko » 04 led 2016, 21:32

A co klikovka v jakém je stavu???

Re: pístní kroužky

od mirda » 04 led 2016, 20:55

V tomhle spolehám na pana Kučeru.Měním také ventily,které jsem kdysi koupil na burze.
Je na nich punc AM3,tak doufám, že budou dlouho..... spolupracovat!

Re: pístní kroužky

od Jura » 04 led 2016, 20:17

image.jpeg
Nekupovat ruské, na foto po 2000km, ty se kloudně nezaběhnou ani po 5000
Velmi netěsné

Re: pístní kroužky

od mirda » 03 led 2016, 23:11

I Vám Jirko děkuji za reakci.Věc se má tak,že kroužky jsou opotřebeny oboustranně.Celkem o 0,3mm.Při samotném jejich vložení do válce,tvoří v jakékoliv poloze mezeru asi 0,8mm,což by nijak nevadilo.Chtěl jsem to zas dát vše dohromady,ale to boční opotřebení mě zastavilo,tak jsem již objednal kroužky,na stávající výbrus,s tím, že po zaběhu to bude v pořádku.Kostky jsou již vrženy...

Re: pístní kroužky

od Jirka veteran » 03 led 2016, 20:50

Doporučil bych přeměření na ovalitu, někým zkušeným. V případě velké ovality je možné, že ve výsledku bude situace s kompresním tlakem, při použití nových kroužků horší než se starými. V případě rozumné ovality dejte válce do brusírny pouze přehonovat( maximálně tak 0.05mm ) a budete mít válec jako po výbrusu. Ještě záleží na tom jakou mají pístní kroužky vůli v drážkách. Pokud je větší než povoluje výrobce motoru, nepomůže ani přehonovani. Tam by pomohlo použití vyšších kroužků s úpravou drážky v pístu. Nedoporučuji, ale honováni honovacimi brousky co se upínají do vrtačky, to nemá s honovacimi hlavicemi na válce motoru nic společného.

Re: pístní kroužky

od mirda » 03 led 2016, 13:25

Děkuji panu Michalovy za radu a jdu objednávat...

Nahoru