Stržený závit

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Stržený závit

Re: Stržený závit

od Dneprstein » 30 kvě 2011, 07:37

Já, když jsem svýho času zjistil, že je stržený závit pro šroub víka převodovky (u Dněpra), tak jsem jí převrtal na větší (závit je tušim M6, vyvrtal jsem tam asi 7,8) a do díry normálně nalisoval (namlátil kladivem) hliníkovou tyčku 8mm. Tu jsem pak vyvrtal a vyříz nový závit M6. Bylo to celkem prasácký řešení, ale drží to dodnes...

Stržený závit

od Vici » 29 kvě 2011, 22:39

Tak se mi dnes při odlaďování těsnosti motoru povedlo strhnout jeden závit M5 z celkových čtyřech v bloku převodovky, který je pod nakopávačkou a drží domeček, gufero a plechovou zátku. Napadá vás jak to opravit bez rozborky převodovky. To se mi opravdu nechce hned po tom co jsem ji složil a odladil :oops: Klasickou ocelovou vložkou to asi nepůjde, protože nevím jak bych do toho řízl nějaký závit M8 když hned za tím závitem je kolo na nakopávání. Má někdo zkušenosti s těma tzv. pérkama? V-COIL, HELI-COIL apod.? Některé jsou totiž prý pěkné šity, ale některé prý zase fungují v pohodě.....

Nahoru