K-750 mazání-čerpadlo

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: K-750 mazání-čerpadlo

Re: K-750 mazání-čerpadlo

od fapeko » 25 srp 2015, 22:10

MED http://eshop.zzauto.cz/motor/17-oil-tre ... 21402.html
Buchtic:tohle si tam dej a bude ti to stříkat z te dírky ,tak jako zamlada :lol: http://allegro.pl/pompa-oleju-ural-wiek ... 48069.html

Re: K-750 mazání-čerpadlo

od buchtic » 24 srp 2015, 22:55

Re: K-750 mazání-čerpadlo

od hipik634-750 » 24 srp 2015, 22:47

jakej med ? :)

Re: K-750 mazání-čerpadlo

od buchtic » 24 srp 2015, 22:38

fapeko:přseně to jsem zkoušel jak jsi říkal a tohle mám OK mám i vitonovej O kroužek mezi pozdrem a tou příložkou na klice,to nový čerpadlo a jezdí to ted perfektně a nahoru to maže rozhodně i teplý takže asi je to fakt jak píšou "zvláštnost" a holt se to maže ohřátý asi taky rostřikem.
Za pravdu ti dávám i s tím medem ten olej je ted uplně o nečem jinym:-)

Re: K-750 mazání-čerpadlo

od fapeko » 24 srp 2015, 21:09

Buchtic: než jsi tam narval tu kliku ověřil jsi si ,že tam kde je tá propojovací trubička která rozvádí ten olej od čerpadla k ložiskům že ti z ní někde nechčije ?
Já to dělám tak ,že si ucpu díry u ložisek a do dírky v bloku kde je čerpadlo pustím mírným tlakem vzduch a vemu štětec s jarovou vodou a vevnitř bloku zkouším kde mi to uniká .No a když to někde uniká ,tak tu trubku vytáhnu a dám všude kde je AL spoj Loctite .
Tohle je důležitá věc taky ,protože jak se ten motor zahřeje ,tak v těch spojích potom uniká oil ;)
Už jsme se tady o tom několikrát bavili a dokonce je aji udělané video jen člověk musí hledat ve správném vlákně :(
Všichni tam lejete moderní oleje které nevytvářejí ten přihodný karbon co vymezí ty vůle a potom se divíte ,že vám to nemaže :P (já taky dávám 15W40+med :lol: )

Re: K-750 mazání-čerpadlo

od fapeko » 24 srp 2015, 15:40

Emka nemá žádný kontrolni otvor na mazání a nikdo to neřeší jestli to maže. :P
Taky je možné ,že to má právě mazat jak ten motor je studený aby se to "neraflo" a potom se tam ten olej nějak už dostane z kliky do pístu jak to je horké.Asi to bude nějaký Matrix :?
18_19.jpg
20_21.jpg

Re: K-750 mazání-čerpadlo

od buchtic » 24 srp 2015, 15:12

za studena to bbude mazat asi dycky ale co za tepla ??

Re: K-750 mazání-čerpadlo

od hipik634-750 » 24 srp 2015, 11:41

ja si pamatuju presne ten stav jako boban, asi budu muset zkontrolovat jestli to maže

Re: K-750 mazání-čerpadlo

od bobanbob » 24 srp 2015, 11:26

u mého stroje to teče na volnoběh trochu a v otáčkách to teče trochu výc ale rozhodně to nestříká :D

Re: K-750 mazání-čerpadlo

od buchtic » 23 srp 2015, 22:22

dyt tam vlastně žádnej kanálek není jenom závit vedoucí do dna toho vybrání ve válci..to se jentak neucpe.. by mě zajímala zkušenost dalších co provozujou sv motor ??

Re: K-750 mazání-čerpadlo

od hipik634-750 » 23 srp 2015, 21:40

Re: K-750 mazání-čerpadlo

od hipik634-750 » 22 srp 2015, 16:40

Teď jsem to zkoumal a neteče nic, ale to bude spíš ucpany kontrolní otvor. Určitě maže :-)

Re: K-750 mazání-čerpadlo

od buchtic » 20 srp 2015, 13:57

u mě podobně za tepla to teče z válce cca od 3 tis a to s i tim medem ...

Re: K-750 mazání-čerpadlo

od hipik634-750 » 17 srp 2015, 10:28

mě to funguje naopak, pri volnobehu skoro nic, pri 2000 zacne mazat. zatepla jsem nezkousel. jediny regulacni bod je trubicka smerujici na rozvody, da se pricpat nebo zvetsit.
ono to nejak funguje, staci, ze tam nejakej olej jde. az budem v pistanech muzes klidne testnout az to bude ohraty ...

K-750 mazání-čerpadlo

od buchtic » 16 srp 2015, 09:38

Měl bych dotaz na to jak vám při teplém motoru vytéká olej z kontolního otvoru na válci???
Mám vyměnéné čerpadlo za nové + rozfrézovaný kanál v čerpadle aby lícoval s otvorem ve válci na levym válci těsnění plné až k vložce s přesně prostřihlou dírou na mazací kanál(přide mi to tak lepší protože nemuže dojít k úniku kolem vložky do karteru)
OLej pri studeném oleji mi vytéká prakticky na zvýšený volnoběh kdežto při teplém oleji měřeno nějakých 75stupnů musím přidat na cca 3tis otáček aby olej vytékal.
Nemám to s čím porovnat a nechci zase při delším vejletě někde trnout píst,proto se ptám..díky Buchtič

Nahoru