od Michal » 24 kvě 2015, 21:34
Já mám na továrním "čopru" (tedy MT19 - sólo od MT11) z výroby 120/90-18, na standardním Dněpřím ráfku 2,15".
Pravda je, že v továrně to tam sice nacpali, ale pokud má guma širší lem, je dobré ho ořezat, jinak drhne o kardan. Ráfek lze také bez následků přecentrovat o půl centimentru doleva. Je to tedy opravdu nejvíc, co se může vejít.
Další nevýhoda je, že kolo s touhle gumou nejde vyndat ani vypuštěné, je potřeba ho vyndávat i s hlavním převodem.
Já mám na továrním "čopru" (tedy MT19 - sólo od MT11) z výroby 120/90-18, na standardním Dněpřím ráfku 2,15".
Pravda je, že v továrně to tam sice nacpali, ale pokud má guma širší lem, je dobré ho ořezat, jinak drhne o kardan. Ráfek lze také bez následků přecentrovat o půl centimentru doleva. Je to tedy opravdu nejvíc, co se může vejít.
Další nevýhoda je, že kolo s touhle gumou nejde vyndat ani vypuštěné, je potřeba ho vyndávat i s hlavním převodem.