Dněpr K750 motor

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Dněpr K750 motor

Re: Dněpr K750 motor

od host » 17 bře 2015, 21:52

Oni totiž ty K37/P28 jsou licence (licence z licence) Graetzinu z 30. let. Tedy to, co na BMW patřilo. Všechny jinak vypadající jsou SSSR pokusy na h....

Re: Dněpr K750 motor

od pete » 17 bře 2015, 21:42

Také potvrzuji výše uvedené. Staré věci vyhoď a namontuj K37, bezkontakt a když k tomu dohodíš elekt. regulátor od AEV Kroměříž, nebudeš o elektrice vědět.

Re: Dněpr K750 motor

od host » 17 bře 2015, 21:36

Potvrzuji vyše psané. Jen ty tlaky, pokud je motor úplně syrový, nebudou nic moc. Pokud je ale ok zapalovani i karburátor, potom aspoň pod plynem musí jít oba válce cca stejne. Jak ne, něco - zazeh či směs je špatne. Jo - zapalování má mit obecne předstih, ne zpoždění. To jen ev. pro start!

Re: Dněpr K750 motor

od fapeko » 17 bře 2015, 21:17

Ahoj,prvně změř tlaky na válcích a pokud jsou dobré ,tak vyhod ty kur... karbecy K 302 a dej tam K-37 http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=8&t=1354 +tam hod bezkontak http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=8&t=978 a máš po starostech navěky

Re: Dněpr K750 motor

od host » 17 bře 2015, 21:15

Mazání na SV se nijak moct regulovat nedá. K302 je parodie na karburátor, aspoň podle mych zkušeností. Průnik oleje by se měl usadit po záběhu, otázkou je vyuhlovani ojnic a souosost válec-dráha pístu. Pokud není obojí ok, ,pak je problém. Je zapalování nastaveno korektne pro oba válce? Pokud je šišata vacka či ohnutý konec konec vackoveho hřídele, pali to jak chce. Můj SV motor d viditelnou ryhou ve spodni casti ve válci od pistniho čepu vyžaduje tak 0,2 l/1000 km oleje

Dněpr K750 motor

od Brežněv » 17 bře 2015, 20:33

Dobrý den,
mám Dněpra po kompletní GO motoru, i nový výbrus. Na motorce mám karbecy K302 a mám takovýto problém: Dněpr má mokré svíčky od oleje, myslím, že válce mažou více, než je obvyklé. Levý válec kucká jak na volnoběh, tak i v otáčkách. A ten pravý je o poznání teplejší. Co s tím??? Je to součástí záběhu motoru nebo je někde chyba? Ventily i karburátory jsou seštelovány a zapalování seřízené a nastavené na správnou dobu zpoždění zážehu. Předem děkuji za rady a nápady.

Nahoru