od Jirka veteran » 10 bře 2015, 19:04
Tak jsem po čase navštívil forum a nestacim se divit- aneb jak třeba seridit zapalování. Kvalitně ho bez zkušenosti a nebo přístrojů neseridite,nejde jen o seřízení ale také o diagnostiku závad,viz třeba rozdíly ve vrcholech vacky-neni divu ze kladívka odskakuji. Někdy s určitou vačkou to neseridite nikdy. Zda je Vacka dobra se da zjistit na pristroji, ktery meri uhel sepnutí kontaktu,není to nic složitého. Tah pružin odstrediveho regulátorů nelze jen tak měnit,je třeba znát charakteristiku regulace a podle ni nastavit tah pružin. Už jednou jsem zde na fóru psal, ze je třeba připojit motor na osciloskop-tedy paltest, a podle něj serizovat (byl jsem za to pěkně sepsut), pro seřizování kladivkovych zapalování je osciloskop nenahraditelny-tedy pro toho kdo to s nim umi. Co se týče kladivek, nám fungovaly i při deseti tisících otáčkách a to prosím primo na klice(moped Stadion) . Takze nejakych tri tisice ot.na motoru je prd.Je jasné,ze bez kontakt je lepší, ale kontaktní zapalko je snadněji opravitelne.S kontaktem když je problémový jediné na paltest a zkoušet a zkoušet. Omlouvam se za chyby píšu to na tabletu.
Tak jsem po čase navštívil forum a nestacim se divit- aneb jak třeba seridit zapalování. Kvalitně ho bez zkušenosti a nebo přístrojů neseridite,nejde jen o seřízení ale také o diagnostiku závad,viz třeba rozdíly ve vrcholech vacky-neni divu ze kladívka odskakuji. Někdy s určitou vačkou to neseridite nikdy. Zda je Vacka dobra se da zjistit na pristroji, ktery meri uhel sepnutí kontaktu,není to nic složitého. Tah pružin odstrediveho regulátorů nelze jen tak měnit,je třeba znát charakteristiku regulace a podle ni nastavit tah pružin. Už jednou jsem zde na fóru psal, ze je třeba připojit motor na osciloskop-tedy paltest, a podle něj serizovat (byl jsem za to pěkně sepsut), pro seřizování kladivkovych zapalování je osciloskop nenahraditelny-tedy pro toho kdo to s nim umi. Co se týče kladivek, nám fungovaly i při deseti tisících otáčkách a to prosím primo na klice(moped Stadion) . Takze nejakych tri tisice ot.na motoru je prd.Je jasné,ze bez kontakt je lepší, ale kontaktní zapalko je snadněji opravitelne.S kontaktem když je problémový jediné na paltest a zkoušet a zkoušet. Omlouvam se za chyby píšu to na tabletu.