od Michal » 02 srp 2014, 21:14
Předpokládám, že cvakání vahadel by jednoznačně poznal. Mnozí z nás už podle zvuku vahadel dokáží poznat, zda je aktuální ventilová vůle 0.08, 0.10, 0.12 nebo víc. Vyběhaná vodítka a to ani značně, já osobně vůbec nijak neslyším, ty poznám až podle spotřeby oleje nebo podle očouzeného víka hlavy.
Ze zvuku mikrofonu na Youtube nepoznám vůbec nic, takovýhle věci jdou rozeznat jen podle jemných detailů zvuku, co jsou slyšet jen naživo.
Takhle naslepo (nahlucho) bych prověřil vůli vahadla v jeho čepu, to bývá zdrojem klepání u OHV BMW. Tam je to ale posílený ještě tyčkama zespodu, co ty vahadla axiálně tlačí nahoru. Předpokládám, že pístní čep drží v pístu ztuha.
Předpokládám, že cvakání vahadel by jednoznačně poznal. Mnozí z nás už podle zvuku vahadel dokáží poznat, zda je aktuální ventilová vůle 0.08, 0.10, 0.12 nebo víc. Vyběhaná vodítka a to ani značně, já osobně vůbec nijak neslyším, ty poznám až podle spotřeby oleje nebo podle očouzeného víka hlavy.
Ze zvuku mikrofonu na Youtube nepoznám vůbec nic, takovýhle věci jdou rozeznat jen podle jemných detailů zvuku, co jsou slyšet jen naživo.
Takhle naslepo (nahlucho) bych prověřil vůli vahadla v jeho čepu, to bývá zdrojem klepání u OHV BMW. Tam je to ale posílený ještě tyčkama zespodu, co ty vahadla axiálně tlačí nahoru. Předpokládám, že pístní čep drží v pístu ztuha.