sedla ventilů 650

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: sedla ventilů 650

Re: sedla ventilů 650

od Benďa » 19 říj 2014, 21:15

Impotentní ventil :-D

Re: sedla ventilů 650

od fapeko » 19 říj 2014, 20:46

Trošku teorie o ventilech http://www.ddauto.sk/pdf/AE_vym_ven_vod_vlo.pdf
Nejlepší je ten poslední obrázek až dole :D

Re: sedla ventilů 650

od Mira3.0.9 » 17 srp 2014, 20:57

ještě tady jsem našel video jak opravit hlavy.Mě čeká hlavně výměna tech vodítek ventilů,protože mam tak 3x větší vůli než on na tom videu.A doufám,že už pak bude po bouchaní pravého válce:-)
tato vůle ve vodítkách asi nebude ok,viz první odkaz :-))

http://youtu.be/pyfZ1ddXk2I

http://youtu.be/ydw8TNmwQf0

Re: sedla ventilů 650

od Michal » 15 srp 2014, 19:40

Podle ruské opravárenské příručky ty sedla vymlátěj pomocí zbroušeného ventilu. Sice je to prasárna ale u nich standard. Firma co dělá hlavy to samozřejmě provede mnohem sofistikovaněji.

Re: sedla ventilů 650

od Jirka veteran » 15 srp 2014, 16:19

Hipík-každý jsme asi měli na mysli jiný typ motoru,pokud jde o SV tak souhlas s litinou není problém,já měl na mysli vrchový motor tedy hliníkovou hlavu.
S přesahy není problém,je to zjistitelný údaj,problém je v kapalném dusíku-to každý nemá.

Re: sedla ventilů 650

od hipik634-750 » 15 srp 2014, 14:40

:) jirka: ja to myslim tak, ze se pravnym vybavenim to doma udelas. tyhle sedla jsem si nechal vymenit u kolegy v praci na mym SV. pokud vim, frezka a soustruh to vyresil. na detaily jsem se neptal. jak rika fapeko, kdyz vis jak, tak to tak tezky nebude ...

Re: sedla ventilů 650

od fapeko » 15 srp 2014, 13:57

Coze v domacich podminkach menit sedla ??!!
Pokud vim ,tak jsou na to spec. firmy co s tim maji zkusenosti ,protoze bych se asi nerad dockal po zahrati motoru ,ze mi tam zacne triskat to sedlo.
Ale pokud nekdo vi s jakym presahem se to ma vyrobit+na jakou teplotu to nahrat ,tak to nalisovani bude uz malickost.

Ovrtaval jsem na freze vedeni ventilu na SV motoru pod uhlem a taky to nebyla zadna sranda chytit stred a uhel pod kterym to bylo predtim delane.

Re: sedla ventilů 650

od Jirka veteran » 15 srp 2014, 13:42

Hipík -kontrolní otázka: samozřejmě nemám ani tušení jakým opravárenským zařízením doma v dílně disponuješ,bez urážky.Ale kolik sedel jsi už doma vyměnil?

Re: sedla ventilů 650

od serpico-3 » 15 srp 2014, 12:47

Docela by mne zajímalo, jak píšeš, kolik lze na SV najet km bez zásadní opravy..Jak píše Jirka veteran, Rusové v tomhle mají obrovskou výhodu, že nejsou na takové urovni/nebo nebyli/ , protože zatímco NATO má např. náklaďáky /včetně naší Tatry s motorem Renault/osazené motory novodobou choulostivou technikou, které musejí dovážet spešl naftu klasifikace NATO, což je stupidita plážových bojovníků, Rusové mají pořád vícepalivové stroje, moderní radarovou nebo raketovou techniku vozí konstrukce ze 70. tých apod..Takže v boji čekat na cisternu a nemoci použít například ukořistěné palivo nepřítele je duševní vada. Ale je to tak i s námi, lidé jsou líní jako vši, musí mít všude samé automaty, vše elektrické, už ani nádrž si neumí otevřít, takže jsou to postupně chcípáci a vše je rozhodí..A když se tomu směju, té" plné palbě" , zaklínadlu moderní doby, je mi řečeno, že taková je doba a vývoj nejde zastavit..Jde, ale člověk nesmí být línej , protože když bude línej, brzo bude mrtvej..A rusové přežijí..Ale v míru je to jedno, ale v boji? ;)

Re: sedla ventilů 650

od fapeko » 15 srp 2014, 09:17

Uvazoval jsem o tech vlozkach valcu ,ale po uvaze jsem dospel k zaveru ,ze ten motor celkove je zraly na kompletni GO po ujeti 30 000km .
Oni to soudruzi meli dobre spocitane s tou kvalitou materialu respektive kdyby ten motor vydrzel treba 100 000 km tak pujdu do jakekoliv upravy co mi prodlouzi jeho zivotnost.
Jedina vec co by tomu motoru pomohlo je ze ho necham roztavit v peci a necham si vyrobit z kvalitniho materialu novy cely motor :-)

Re: sedla ventilů 650

od hipik634-750 » 15 srp 2014, 08:56

Jirka: a proc ne ? :)

Re: sedla ventilů 650

od Jirka veteran » 15 srp 2014, 08:24

To Fapeko,pokud by jsi chtěl experimentovat s vložkami válců,můžu poradit,nějaké nápady bych měl.Jinak to video nemá chybu,tam je názorně vidět,proč jsou Rusové neporazitelní,a to tkzv.západní civlizace nemůže nikdy pochopit.Na to na co amíci potřebují stroje typu automat Sunnen atd.na to stačí rusákům soustruh,dovedou udělat stejnou práci kdekoliv se jim zamane,jinak by v té Sibiři nemohli přežít.Proto jsou ty jejich motocykly a nejen ty,takové jaké jsou,nejdou srovnávat ,jsou prostě ruské.

Re: sedla ventilů 650

od Jirka veteran » 15 srp 2014, 08:10

Rozumím tomu dobře,že si chcete vyměnit sedla ventilů sami doma??? :shock:

Re: sedla ventilů 650

od jarda_na » 09 čer 2014, 20:40

hi hi hi, je to pořád téma sedla ventilů?

Ventilové vůle MT 650

od fapeko » 09 čer 2014, 20:36


Nahoru