od Pavel Kučera » 19 dub 2022, 15:56
Dobrý den,
problém je v pružinovém drátku (ségrovce), který je schovaný pod gumovou krytkou v zápichu šroubu sytiče.
Pokud je málo napružený, sytič se zavírá sám, pokud moc, nejde vytáhnout.
Má tvar divného U, takže se vytahuje na jednu stranu zboku.
Malým šroubováčkem jej vytáhněte, s citem jej víc "zavřete" a dejte zpět.
A pozor, neztratit!
Jelikož každý karburátor před prodejem rozebírám a kontroluji, snažím se řešit i toto, ale ne vždy se podaří.
Ale jinak tuším že kdysi bylo v návodu k obsluze, že sytiče se používají až od -10 StC

.
Teče přes ně opravdu hodně benzínu a pokud je necháte déle, obalíte svíčku sazemi.
Dobrý den,
problém je v pružinovém drátku (ségrovce), který je schovaný pod gumovou krytkou v zápichu šroubu sytiče.
Pokud je málo napružený, sytič se zavírá sám, pokud moc, nejde vytáhnout.
Má tvar divného U, takže se vytahuje na jednu stranu zboku.
Malým šroubováčkem jej vytáhněte, s citem jej víc "zavřete" a dejte zpět.
A pozor, neztratit!
Jelikož každý karburátor před prodejem rozebírám a kontroluji, snažím se řešit i toto, ale ne vždy se podaří.
Ale jinak tuším že kdysi bylo v návodu k obsluze, že sytiče se používají až od -10 StC :D .
Teče přes ně opravdu hodně benzínu a pokud je necháte déle, obalíte svíčku sazemi.