od Danielson » 07 čer 2021, 14:42
Hezký den všem,
chci pozdravit zdejší komunitu, jelikož jsem čerstvý majitel tohoto technicky náročného skvostu. Popravdě jsem ho koupil již 4 měsíce zpět, dovoz přes Polsko, EU papíry, se sajdkou, náhon pouze zadní kolo, převodovka se zpátečkou. Ale ty 4 měsíce jsem využil k rozborce motocyklu a hlavně samostudiu. Spoustu věcí budu dělat prvně, ale myslím, že jsem celkem technicky nadaný, takže to prostě nějak půjde, no a co nezvládnu, předávám samozřejmě profíkům nebo ve spolupráci s nimi, Jelikož jsem z Ostravy tak jsme se již telefonicky spojil s @fapeko a jsem předběžně domluvený, že si pro nějaké rady dojedu.
Příkládám alespoň pro představu jak to vypadá, upřímně říkám, že je to spíše dobře nafocené, než, že je to dobré

borec to co se mu nelíbilo prostě nastříkal černým mat sprejem a hotovo můžeme fotit a prodávat. Elektrika hlavní navedená, světla vůbec, přední kolo obrovská vůle, ozkmitává se, popravdě nevím jak přesně tyto předná kyné tlumiče fungují a zda se dají nastavit co se týče tuhosti, ale jedna strana je měkčí než druhá se mi zdá.blatníky děravé, spousta dílů chybí, kardan spíše složený než aby byl funkční , spojka vypadá že má najeto tak půl milionu. Pneumatiky původní snad 50 let staré, disky jakbysmet, motor údajně ve skvělém stavu, jen seřídit ventily

sedlo prasklé, rám sajdky nějak pofiderně svařený, loďka taky děravá jako řešeto. nádrž uvnitř samá rez, bez baterky, altík nemá uhlíky, tachometr nemá lanko, v bubnech chyběli dokonce čelisti

no prostě krásná práce. NA fotkách si můžete dokonce všmnout, že blatník na sajdce je z M72, ve v perfektním stavu, ale chtěl bych ho vyměnit za ten oblý ať to je v co nejpůvodnějším stavu. K tomu použiju asi jiné vlákno předpokládám.
Po hodinách četby zde je úplně jasné že to půjde do šroubku

Takže jsme pomaličku začal, fotky dodám posléze. Nějak moc není času. A když nějaká hodinka k dobru je , tak jsme na dílně a už makám aŤ se to po krůčkách pohne.
![Obrázek]()
- Přílohy
-

-

-

-

-

-

-

Hezký den všem,
chci pozdravit zdejší komunitu, jelikož jsem čerstvý majitel tohoto technicky náročného skvostu. Popravdě jsem ho koupil již 4 měsíce zpět, dovoz přes Polsko, EU papíry, se sajdkou, náhon pouze zadní kolo, převodovka se zpátečkou. Ale ty 4 měsíce jsem využil k rozborce motocyklu a hlavně samostudiu. Spoustu věcí budu dělat prvně, ale myslím, že jsem celkem technicky nadaný, takže to prostě nějak půjde, no a co nezvládnu, předávám samozřejmě profíkům nebo ve spolupráci s nimi, Jelikož jsem z Ostravy tak jsme se již telefonicky spojil s @fapeko a jsem předběžně domluvený, že si pro nějaké rady dojedu.
Příkládám alespoň pro představu jak to vypadá, upřímně říkám, že je to spíše dobře nafocené, než, že je to dobré :-D borec to co se mu nelíbilo prostě nastříkal černým mat sprejem a hotovo můžeme fotit a prodávat. Elektrika hlavní navedená, světla vůbec, přední kolo obrovská vůle, ozkmitává se, popravdě nevím jak přesně tyto předná kyné tlumiče fungují a zda se dají nastavit co se týče tuhosti, ale jedna strana je měkčí než druhá se mi zdá.blatníky děravé, spousta dílů chybí, kardan spíše složený než aby byl funkční , spojka vypadá že má najeto tak půl milionu. Pneumatiky původní snad 50 let staré, disky jakbysmet, motor údajně ve skvělém stavu, jen seřídit ventily ;) sedlo prasklé, rám sajdky nějak pofiderně svařený, loďka taky děravá jako řešeto. nádrž uvnitř samá rez, bez baterky, altík nemá uhlíky, tachometr nemá lanko, v bubnech chyběli dokonce čelisti :shock: no prostě krásná práce. NA fotkách si můžete dokonce všmnout, že blatník na sajdce je z M72, ve v perfektním stavu, ale chtěl bych ho vyměnit za ten oblý ať to je v co nejpůvodnějším stavu. K tomu použiju asi jiné vlákno předpokládám.
Po hodinách četby zde je úplně jasné že to půjde do šroubku :D :D :D Takže jsme pomaličku začal, fotky dodám posléze. Nějak moc není času. A když nějaká hodinka k dobru je , tak jsme na dílně a už makám aŤ se to po krůčkách pohne.
[img][/img]