od Návštěvník » 11 srp 2013, 15:41
Kamarádi,
řeší se tu nesmysly.
Expedice se dá odjet na čemkoliv, co má kola a motor. Je to jen o míře pohodlí, četnosti technických problémů a v neposlední řadě o čase.
Často se tu řeší Hubert a jeho Ural a zanevření na BMW. Existuje ale ještě mnoho dalších sidecaristů. Například Ara Gureghian. Armenec žijící v USA, který po smrti svého jediného syna nasedl na sidecar a od té doby jezdí. Nemá domov, vše co má si veze s sebou. Jezdil na 4-ventilovém BMW a na tachometru na něm natočil 281.000mil (450.000km). Pak umřel motor a on dostal jako sponzorský dar nového Urala. Jak píše na odkazu níže, Ural ztratil jeho důvěru, když se mu roztrhl nový duralový ráfek při jízdě po asfaltu:
http://theoasisofmysoul.com/
Pak je tu Michalem několikrát zmíněný Mr.Cob. Guru všech uralistů v USA. Ten přesedlal z Urala na 4-ventilové BMW a nemůže si to vynachválit. Jak správně říká, oba motocykly jsou výtečné na různé způsoby použití a nechá si je oba.
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=721037
Mám oba motocykly Urala s náhonem i 4-ventilové BMW. Nechám si je oba, protože oba používám jinak a na obou si užiji obrovskou zábavu. Pravda, u BMW se míra zábavnosti zvýšila instalací zpátečky do převodovky, ale o tom to je. Každý by si měl vybrat podle sebe a pokud chce jet na dalekou cestu a nemá na to peníze, může si koupit to nejlevnější a na cestu se vydat. Bude ho to stát více času a nervů, ale půjde to!
Pokud chce člověk to nejlepší, musí šáhnout do kapsy a třeba následovat irského Američana Murhpa. Vyléčený alkoholik bez domova, vše co má, má s sebou a za poslední peníze si nechal postavit 4-ventilové BMW s hnanou sajdou:
http://wherethehellismurph.blogspot.cz/ ... decar.html
Nemá peníze žije ze sponzorských darů, prodeje jeho skvělých fotek, nášivek, z příspěvků...
Jeden příklad expedice s minimem nákladů: Theresa Wallach
Žena, která se ve 30. letech vydala se svou kamarádkou na 1WD sajdáru, který táhl dvoukolák s vybavením a náhradními díly na cestu Afrikou z Francie až do Kapského města po ose!!! Dnes by každý na takovou cestu potřeboval high-end vybavení, funkční prádlo nejvyšší kvality, samozřejmě GPS, satelitní telefon a kdo ví co ještě. Jak Theresa Wallach ukázala ve 30. letech (!!!), dá se to i nuzným vybavením a na stroji s technikou o skoro 100 let pozadu za tím, co máme k dispozici dnes. Mrkněte na video:
http://www.youtube.com/watch?v=UjNmXQdgqhA
O čem tedy tahle diskuze je??? Fakt to nechápu... Možností volby máš milion a záleží jen na tom, kolik peněz uvolníš na pořízení stroje. V každém finančním limitu najdeš alternativu.
Kamarádi,
řeší se tu nesmysly.
Expedice se dá odjet na čemkoliv, co má kola a motor. Je to jen o míře pohodlí, četnosti technických problémů a v neposlední řadě o čase.
Často se tu řeší Hubert a jeho Ural a zanevření na BMW. Existuje ale ještě mnoho dalších sidecaristů. Například Ara Gureghian. Armenec žijící v USA, který po smrti svého jediného syna nasedl na sidecar a od té doby jezdí. Nemá domov, vše co má si veze s sebou. Jezdil na 4-ventilovém BMW a na tachometru na něm natočil 281.000mil (450.000km). Pak umřel motor a on dostal jako sponzorský dar nového Urala. Jak píše na odkazu níže, Ural ztratil jeho důvěru, když se mu roztrhl nový duralový ráfek při jízdě po asfaltu:
[url]http://theoasisofmysoul.com/[/url]
Pak je tu Michalem několikrát zmíněný Mr.Cob. Guru všech uralistů v USA. Ten přesedlal z Urala na 4-ventilové BMW a nemůže si to vynachválit. Jak správně říká, oba motocykly jsou výtečné na různé způsoby použití a nechá si je oba.
[url]http://advrider.com/forums/showthread.php?t=721037[/url]
Mám oba motocykly Urala s náhonem i 4-ventilové BMW. Nechám si je oba, protože oba používám jinak a na obou si užiji obrovskou zábavu. Pravda, u BMW se míra zábavnosti zvýšila instalací zpátečky do převodovky, ale o tom to je. Každý by si měl vybrat podle sebe a pokud chce jet na dalekou cestu a nemá na to peníze, může si koupit to nejlevnější a na cestu se vydat. Bude ho to stát více času a nervů, ale půjde to!
Pokud chce člověk to nejlepší, musí šáhnout do kapsy a třeba následovat irského Američana Murhpa. Vyléčený alkoholik bez domova, vše co má, má s sebou a za poslední peníze si nechal postavit 4-ventilové BMW s hnanou sajdou:
[url]http://wherethehellismurph.blogspot.cz/2012/07/murphs-mobec-duo-drive-bmw-2wd-sidecar.html[/url]
Nemá peníze žije ze sponzorských darů, prodeje jeho skvělých fotek, nášivek, z příspěvků...
Jeden příklad expedice s minimem nákladů: Theresa Wallach
Žena, která se ve 30. letech vydala se svou kamarádkou na 1WD sajdáru, který táhl dvoukolák s vybavením a náhradními díly na cestu Afrikou z Francie až do Kapského města po ose!!! Dnes by každý na takovou cestu potřeboval high-end vybavení, funkční prádlo nejvyšší kvality, samozřejmě GPS, satelitní telefon a kdo ví co ještě. Jak Theresa Wallach ukázala ve 30. letech (!!!), dá se to i nuzným vybavením a na stroji s technikou o skoro 100 let pozadu za tím, co máme k dispozici dnes. Mrkněte na video:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=UjNmXQdgqhA[/url]
O čem tedy tahle diskuze je??? Fakt to nechápu... Možností volby máš milion a záleží jen na tom, kolik peněz uvolníš na pořízení stroje. V každém finančním limitu najdeš alternativu.