od Michal » 27 bře 2013, 19:01
Ural se dělal s náhonem až někdy od roku 95 a rozhodně se nedá sehnat za 30.
Žádný stroj s papírama jsem neviděl do 30, takže v úvahu připadají pouze stroje do r.v. zhruba 80, aby to šlo přihlásit na véčka. S náhonem sajdy je z té doby: MV750, MT12, možná první ročníky MT16 a možná první MV650. Všechno z Kijeva a stejná kvalita.
Rozdíly jsou jednoduché: vojenské MV mají klasický vzhled jako K750, MT mají "modernější" vzhled. MV750 a MT12 mají motor SV, MT16 a MV650 mají motor OHV. Motor OHV je výkonnější a když ho někdo umí dát do perfektního stavu (opakuji "umí", nestačí vyměnit staré díly za nové), měl by mít delší životnost do generálky. Z pohledu kupujícího jsou to ale oboje stejné nekvalitní šroty.
Za mě doporučuji vybírat podle oka. Ať koupíte z tohohle cokoliv, buďto vás to vyučí dobrým mechanikem, nebo vás to zlomí a v zoufalství to prodáte.
Ural se dělal s náhonem až někdy od roku 95 a rozhodně se nedá sehnat za 30.
Žádný stroj s papírama jsem neviděl do 30, takže v úvahu připadají pouze stroje do r.v. zhruba 80, aby to šlo přihlásit na véčka. S náhonem sajdy je z té doby: MV750, MT12, možná první ročníky MT16 a možná první MV650. Všechno z Kijeva a stejná kvalita.
Rozdíly jsou jednoduché: vojenské MV mají klasický vzhled jako K750, MT mají "modernější" vzhled. MV750 a MT12 mají motor SV, MT16 a MV650 mají motor OHV. Motor OHV je výkonnější a když ho někdo umí dát do perfektního stavu (opakuji "umí", nestačí vyměnit staré díly za nové), měl by mít delší životnost do generálky. Z pohledu kupujícího jsou to ale oboje stejné nekvalitní šroty.
Za mě doporučuji vybírat podle oka. Ať koupíte z tohohle cokoliv, buďto vás to vyučí dobrým mechanikem, nebo vás to zlomí a v zoufalství to prodáte.