od Michal » 05 úno 2013, 23:22
Asi jen rez (pod odlupujícím se lakem) a šišatý bubny. Jinak nic, co by se dalo bez zkušeností poznat. Hlučná ruská rozvodová kola jsou vlastnost, pokud je někdo nevyměnil za nové rakouské/německé, co se vyrábějí od roku 2007. Sjeté pístní kroužky jsou běžné už i v 10t.km, naštěstí tam pasují kvalitní z nějakého ruského auta. Nevím, zda tam pasují západní pístní kroužky používané od r.v. 2008. Na výkonu slabší těsnost stejně nepoznáte, na odporu nakopávačky také bez přímého srovnání ne. Připálenou spojku nepoznáte dokud ji nerozděláte (nebo nedorazíte), špatná ložiska v motoru a převodovce také ne. To že sem tam nějaký ventil hůře těsní, není závada, to je vlastnost. Ruské ventily a sedla (ročníky do 2007) je dobré jednou za 2 sezóny změřit petrolejem a případně jednoduše zabrousit pastou. Víc toho být špatně ani nemůže, protože v tom jednoduchém motoru nic víc není. Na hlavním převodu nic nepoznáte. Na tomto ročníku se šrouby ozubeného věnce nepovolují, to se děje na ročnících 2007 a 2008. Sem tam se u strojů zatěžovaných v těžkém terénu stane, že křupne zub. To se stane bez varování a stojíte. Na kříže kašlete, to je spotřební zboží za 160Kč/kus (z žigula), za 2 roky ježdění v soli vám vyreznou stejně jako ty za 1200Kč. Ruské nerozebiratelné tlumiče na tomto ročníku jsou kvalitní, s těma byste neměl mít žádný problém. Jsou důležité, protože dnes montované a jediné dnes vyráběné trochu kvalitní (narodíl od polské druhovýroby) tlumiče Sachs jsou opravdu pekelně drahé.
Ročník 2005 by měl mít v každém případě japonský alternátor Denso (přidělaný přes divnou redukci).
Asi jen rez (pod odlupujícím se lakem) a šišatý bubny. Jinak nic, co by se dalo bez zkušeností poznat. Hlučná ruská rozvodová kola jsou vlastnost, pokud je někdo nevyměnil za nové rakouské/německé, co se vyrábějí od roku 2007. Sjeté pístní kroužky jsou běžné už i v 10t.km, naštěstí tam pasují kvalitní z nějakého ruského auta. Nevím, zda tam pasují západní pístní kroužky používané od r.v. 2008. Na výkonu slabší těsnost stejně nepoznáte, na odporu nakopávačky také bez přímého srovnání ne. Připálenou spojku nepoznáte dokud ji nerozděláte (nebo nedorazíte), špatná ložiska v motoru a převodovce také ne. To že sem tam nějaký ventil hůře těsní, není závada, to je vlastnost. Ruské ventily a sedla (ročníky do 2007) je dobré jednou za 2 sezóny změřit petrolejem a případně jednoduše zabrousit pastou. Víc toho být špatně ani nemůže, protože v tom jednoduchém motoru nic víc není. Na hlavním převodu nic nepoznáte. Na tomto ročníku se šrouby ozubeného věnce nepovolují, to se děje na ročnících 2007 a 2008. Sem tam se u strojů zatěžovaných v těžkém terénu stane, že křupne zub. To se stane bez varování a stojíte. Na kříže kašlete, to je spotřební zboží za 160Kč/kus (z žigula), za 2 roky ježdění v soli vám vyreznou stejně jako ty za 1200Kč. Ruské nerozebiratelné tlumiče na tomto ročníku jsou kvalitní, s těma byste neměl mít žádný problém. Jsou důležité, protože dnes montované a jediné dnes vyráběné trochu kvalitní (narodíl od polské druhovýroby) tlumiče Sachs jsou opravdu pekelně drahé.
Ročník 2005 by měl mít v každém případě japonský alternátor Denso (přidělaný přes divnou redukci).