od Michal » 08 srp 2012, 22:49
Prosím v klidu, jistě nikdo nemáme potřebu nikoho napadat.
Pro tazatele kibisek: Bylo vám zodpovězeno, nemáte žádný konkrétní typ a rok, ale motorku tvořenou díly z rozdílných typů a roků výroby s pár doplňky a úpravami nepatřící na žádný typ vyrobený v KMZ. Jednoduše je to motorka, na které někdo normálně jezdil a tedy v rámci oprav ji částečně modernizoval a upravil dle svého gusta. Tedy stejně jako si my upravujeme a vylepšujeme naše normální Dněpry a Uraly (normální = stroj sloužící jako motorka = neveterán = stroj s normálními papíry). Já třeba mám doma starou motorku, ČZ175 původně z roku 61, která se veteránem nestane ani za 100 let, protože je složená z dílů různých typů Jaw a ČZ z 40.-tých až 80-tých let.
Pokud z vašeho krásného stroje chcete udělat veterána, což bývá podmínkou pro získání veteránských papírů, budete ho muset pravděpodobně předělat zpátky/dopředu na nějaký typ, který se v KMZ vyráběl. Například pro MT8/K650 bude minimálně potřeba sehnat starší typ motoru s dynamem. Budete si asi muset sám sehnat fotky a podklady z věrohodných zdrojů, kterými komisi doložíte, jak má vybraný typ vypadat a že díly na vašem stroji na tento typ a rok opravdu patří.
Já sám nejsem veteránista. Pokud bych si chtěl pořídit veterána, vzal bych si sebou člověka, co ten konkrétní typ dobře zná a díky němu bych si nekoupil stroj, který není původní nebo alespoň snadno navrátitelný do původního stavu.
Neznám nikoho, kdo má K650, ani jsem tento stroj na žádném srazu neviděl.
Prosím v klidu, jistě nikdo nemáme potřebu nikoho napadat.
Pro tazatele kibisek: Bylo vám zodpovězeno, nemáte žádný konkrétní typ a rok, ale motorku tvořenou díly z rozdílných typů a roků výroby s pár doplňky a úpravami nepatřící na žádný typ vyrobený v KMZ. Jednoduše je to motorka, na které někdo normálně jezdil a tedy v rámci oprav ji částečně modernizoval a upravil dle svého gusta. Tedy stejně jako si my upravujeme a vylepšujeme naše normální Dněpry a Uraly (normální = stroj sloužící jako motorka = neveterán = stroj s normálními papíry). Já třeba mám doma starou motorku, ČZ175 původně z roku 61, která se veteránem nestane ani za 100 let, protože je složená z dílů různých typů Jaw a ČZ z 40.-tých až 80-tých let.
Pokud z vašeho krásného stroje chcete udělat veterána, což bývá podmínkou pro získání veteránských papírů, budete ho muset pravděpodobně předělat zpátky/dopředu na nějaký typ, který se v KMZ vyráběl. Například pro MT8/K650 bude minimálně potřeba sehnat starší typ motoru s dynamem. Budete si asi muset sám sehnat fotky a podklady z věrohodných zdrojů, kterými komisi doložíte, jak má vybraný typ vypadat a že díly na vašem stroji na tento typ a rok opravdu patří.
Já sám nejsem veteránista. Pokud bych si chtěl pořídit veterána, vzal bych si sebou člověka, co ten konkrétní typ dobře zná a díky němu bych si nekoupil stroj, který není původní nebo alespoň snadno navrátitelný do původního stavu.
Neznám nikoho, kdo má K650, ani jsem tento stroj na žádném srazu neviděl.