Ural - technické změny a vylepšení 2003 - 2011

Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Ural - technické změny a vylepšení 2003 - 2011

Re: Ural - technické změny a vylepšení 2003 - 2011

od Ivo » 22 led 2011, 16:59

Taky mě to napadlo... Ale raději jsem taktně mlčel :D

Re: Ural - technické změny a vylepšení 2003 - 2011

od Němec » 22 led 2011, 16:33

díky moc :)
Standard (7/8') handle bar size and removable risers Tak tohle fakt netuším
Handle risers by mohly být objímky, co drží řidítka.

Re: Ural - technické změny a vylepšení 2003 - 2011

od Ivo » 20 led 2011, 18:39

TAk jsem to nějak dal do kupy... U něčeho jsem si nebyl jistej a u něčeho jsem nevěděl vůbec :)

Re: Ural - technické změny a vylepšení 2003 - 2011

od Ivo » 20 led 2011, 18:38

2011
New paint options including more powder coated colors Nové možnosti barevných provedení, včetně barev práškových barev.

Aluminum rims on all models including sT Hliníkové ráfky na všechny modely, včetně sT

Duro tires standard on all models Pneumatiky Duro ( USA ) standartně na všechny modely

Trunk locks on all models Zámek zavazadlového prostoru u všech modelů

New round indicator lamps Tady si nejsem jistý, zda se jedná o nové blinkry nebo jen kotrolku...

New Cordura (canvas) tonneau covers and aprons Nová plachta z Cordury na přikrytí sajdy. Měla by být trvanlivější a nepromokovější :)

Gear-up now equipped with single seat and rear fender rack Modely s náhonem na sajdu, jsou nyní pouze s jedním sedlem a místo sedadla spolujezdce je nyní nosič zavazadel.

New aluminum upper fork bolts Horní šrouby na vidlicích jsou nově z hliníku.

Improved high strength final drive ring gear bolts Vylepšená pevnost šroubů u ozubeného věnce koncového převodu.





2010
Aluminum alloy rims for Patrol and Tourist models Hliníkové ráfky pro modely Tourist a Ranger

Rocker arms with needle bearings Vahadla jsou uložena na jehlových ložiskách

Bearing instead of bronze bushing on the camshaft rear end Vačková hřídel již není uložena v bronzovém pouzdře, ale v ložisku. ( konec hřídele směrem ke spojce )

Polished ports of the cylinder head Leštěné kanály u hlavy válce. ( aspoň myslím )

Stainless steel used instead of chrome
plating on all tubular parts (bumpers, clips, handles etc.) Všechny trubkové díly jsou vyráběny z nerezu ( Nárazníky, spony, madla, atd. )

New design of the low front mounting point of the sidecar Nový vzhled předního spodního uchycení sajdkáry. ( Ty mě teda dávaj :D )

40mm Marzocchi forks for Retro Nové 40mm vidlice Marzocchi pro model Retro





2009
Stainless steel exhaust pipes and mufflers Nerezové výfukové svody a výfuky

Removable plate under the driver seat Odnímatelná deska, pod sedlem řidiče

Powder painted body parts on some models Práškově lakování rámu u některých modelů

Standard greasable u-joints for 2wd shaft (GMB) Přidány maznice na mazání křížů pro 2WD

Unified EU/US wire harness Elektroinstalace byla ujednocena mezi EU a US modely





2008
Complete new valve train including 7mm stem valves,
sealed valve guides,
hardened valve seats and stiffer valve springs Kompletně nové ventilové vedení, 7mm dříky ventilů, gufera na ventilových vodítkách, Kalená ventilová sedla a tužší pružiny

New clutch springs Nové spojkové pružiny

Shock absorbers from Sachs Nové tlumiče od firmy Sachs

Pivot bearings installed in place of bushings Ložiska na předních i zadních kyvných vidlicích
in both front and rear swing arms

Tapered steering head bearings (SKF) Kuželová ložiska v hlavě řízení ( SKF )

Steel braided brake hoses Pancéřované brzdové hadičky

New tool kit Nové nářadí





2007
Ducati ignition system Zapalování Ducati

Herzog precision cut timing gears and oil pump gears Rozvodová kola Herzog a ozubená kola v olejovém čerpadle

Surfaced clutch plates for smooth operation Kvalitněji opracovaná spojka pro lepší a plynulejší funkčnost

Herzog shafts and precision cut gears for gearbox Převodovka Herzog, pro lepší řazení

Reversed style drive shaft with larger spline surface area Páčka řazení s delším krokem????

Improved 2WD engagement rod with UNI balls Vylepšené řazení u uzávěrky kuličkovými ložisky

Improved front sidecar mount to allow
more adjustment and negative camber Vylepšení předního horního držáku sajdy pro větší možnost nastavení odklonu motorky

SKF sealed wheel bearings Uzavřená ložiska v kolech SKF

Brembo floating disc on all models Brzdové kotouče Brembo u všech modelů

Improved sidecar truck hinges and handle Vylepšené panty na sajdě a madla ???

Standard (7/8') handle bar size and removable risers Tak tohle fakt netuším

Bottom out travel limiter on sidecar swing arm Tohle je taky dost složité :) Jestli doraz vidlice sajdy, nebo já nevím...

NAK seals NAK těsnění

SKF bearings Ložsika SKF

High quality 8.8 hardware used throughout Vysoce kvalitní 8.8 šrouby





2006
New header fastening system for exhaust pipes Nové upevnění výfukového potrubí

Type V ignition (one-piece rotor) V typ zapalování ( Jeden kus rotoru )

Floating disc on Retro/Troyka front brake Blovoucí brzdový kotouč na Retru se sajdou

Mechanical rear drum brakes on Retro Mechanické zadní bubnové brzdy na Retru

Petcock mounting on the tank without adapter Ovzdušnění nádrže???

"Upside-down" type of air filter Obrácený typ Vzduchového filtru

Ducati ignition (late 2006) Zapalování Ducati

Neutral indicator off when reverse is "on" Controlka neutrálu zhasne, když je zařezan zpátečka

Drive shaft with longer splines řazení s delším krokem





2005
Front bumper for Patrol Přední nárazník pro Rangera

New bench seats Nová sedačka

New wire harness with power outlet in the sidecar Nové kabelové svazky se zásuvkou na sajdě





2004
Denso alternator

Type IV ignition (outside location, two-piece rotor)

Improved 2wd engagement lever (with fixing plate)





2003
Brembo disc brake

IMWA 750 engine (different valves, camshaft, pistons)

Ural - technické změny a vylepšení 2003 - 2011

od Němec » 20 led 2011, 12:48

zdroj -
http://www.facebook.com/note.php?note_i ... 6684597220

Jedná se o změny pro americký trh - tzn. v některých věcech se mohou změny lišit - např. v evropě máme pneu Heidenau
Doufám, že se nám časem podaří silami společnými přelouskat do češtni - udělal bych to sam, ale technický angličtině moc nehovím :)

2011
New paint options including more powder coated colors

Aluminum rims on all models including sT

Duro tires standard on all models

Trunk locks on all models

New round indicator lamps

New Cordura (canvas) tonneau covers and aprons

Gear-up now equipped with single seat and rear fender rack

New aluminum upper fork bolts

Improved high strength final drive ring gear bolts





2010
Aluminum alloy rims for Patrol and Tourist models

Rocker arms with needle bearings

Bearing instead of bronze bushing on the camshaft rear end

Polished ports of the cylinder head

Stainless steel used instead of chrome plating on all tubular parts (bumpers, clips, handles etc.)

New design of the low front mounting point of the sidecar

40mm Marzocchi forks for Retro





2009
Stainless steel exhaust pipes and mufflers

Removable plate under the driver seat

Powder painted body parts on some models

Standard greasable u-joints for 2wd shaft (GMB)

Unified EU/US wire harness





2008
Complete new valve train including 7mm stem valves, sealed valve guides, hardened valve seats and stiffer valve springs

New clutch springs

Shock absorbers from Sachs

Pivot bearings installed in place of bushings in both front and rear swing arms

Tapered steering head bearings (SKF)

Steel braided brake hoses

New tool kit





2007
Ducati ignition system

Herzog precision cut timing gears and oil pump gears

Surfaced clutch plates for smooth operation

Herzog shafts and precision cut gears for gearbox

Reversed style drive shaft with larger spline surface area

Improved 2WD engagement rod with UNI balls

Improved front sidecar mount to allow more adjustment and negative camber

SKF sealed wheel bearings

Brembo floating disc on all models

Improved sidecar truck hinges and handle

Standard (7/8') handle bar size and removable risers

Bottom out travel limiter on sidecar swing arm

NAK seals

SKF bearings

High quality 8.8 hardware used throughout





2006
New header fastening system for exhaust pipes

Type V ignition (one-piece rotor)

Floating disc on Retro/Troyka front brake

Mechanical rear drum brakes on Retro

Petcock mounting on the tank without adapter

"Upside-down" type of air filter

Ducati ignition (late 2006)

Neutral indicator off when reverse is "on"

Drive shaft with longer splines





2005
Front bumper for Patrol

New bench seats

New wire harness with power outlet in the sidecar





2004
Denso alternator

Type IV ignition (outside location, two-piece rotor)

Improved 2wd engagement lever (with fixing plate)





2003
Brembo disc brake

IMWA 750 engine (different valves, camshaft, pistons)

Nahoru